6.

86 3 0
                                    

,,Martine ja ti to vysvětlím" držím ho za předloktí.

Asi se možná ptáte co se děje. No holky šli zrovna na pokoj když potkali Martina jak jde zamnou, pak sem prostě přišli a Martin mě viděl jak ležím vedle Petra, ale přísahám že jsem jen spala nic víc, ale Martin si to vyložil asi trochu jinak.

,,a co my chceš vysvětlovat, já mám oči Anno" jen vidím jak se mu vztek hromadí v očích.

,,já jsem s ním nespala, včera přišel totál na sračky, ani se neudržel na nohou. To jsem ho měla nechat spát na chodbě ?!"

,,jó jasný a proto si s ním spala v posteli" vyjede po mě.

Petr a holky na nás jen čumí s otevřenou hubou a čekají co bude dál.

,,nic jsme spolu neměli"

,,a to ti mám jako věřit" zasměje se ironicky. ,,a odkud tady vlastně toho slavného steina znáš ?" on ho zná ?!

,,holky mě s ním seznámili"

,,no ty píčo, tak to máš fajn kamarádky, já jsem říkal že na tebe mají špatný vliv. Nejdřív tě naučí chodit na párty, teď podvádět, co příště dogy ?"

,,hele tak holky si do huby neber" vyjedu po něm. ,,a i kdybych tohle vše dělala tak je to moje svobodná vůle a holky za to nemůžou"

,,takže mi chceš jako tímhle říct že snad bereš drogy a podvadíš mě ?!"

,,a co kdyby jo hm ?"

,,ty malá děvko" řekne a já jen periferně vidím jak se Petr zvedl z postele.

,,neříkej jí tak" vyjede po něm Petr.

,,ty drž hubu" řekne Martin. ,,udělala si to podvedla si mě ?!" podívá se na mě.

,,já to mrdám, bože jo podvedla jsem tě" kurva ja to fakt řekla.

,,si jen malá děvka" au.

,,ty zmrde řekni to ještě jednou" ozve se Petr.

,,Anna je jen malá děvka" řekne Martin a hned na to mu Petr jednu vpálí do obličeje a Martin spadne.

,,ty zmrde" zařve na něj Petr a dá mu ještě jednu ránu.

Já tam jen tak stojím a koukám na Petra jak dává Martinovi jednu ránu za druhou. Nevím co mám dělat, oči se mi plní slzami a holky se snaží dostat Petra dál od Martina.

...

Je večer, já ležím na posteli a pořád se tak nějak snažím zpracovat co se stalo.

Ano sice jsem Martina podvedla, ale pořád nemůžu uvěřit tomu že už spolu nejsme. Přece jenom 5 let, je 5 let.

Zároveň myslím na to jak mě Martin nazval a na to jak se mě Petr zastal. Nikdy bych nečekala že od Martina uslyším že jsem děvka, co si budeme celkem to bolelo ale jeho to taky muselo bolet po tom co jsem mu řekla.

A tohle všechno se stalo pouze jenom kvůli jedný noci s Petr a kvůli mý blbosti.

Ale co teď ? No jo to kdybych věděla.

,,Ančí" mluví na mě Emma.

,,no ?" kouknu na ní.

,,někdo ti zase volá" tohle už bude tak 5. telefon od Petra. Vím že je to on, ale na to teď opravdu nemám náladu.

,,hmm já vím" odpovím bez emocí.

,,ty to nezvedneš ?" koukne na mě nechápavě.

,,ne" řeknu a pak se jen otočím na bok a snažím se usnout.

...

Píčo já toho Petra zabiju. Jsou pěkně prosím 3 ráno, a ten kokot mi pořád volá.

,,co je Petře" řeknu nasraně.

,,to není Petr, to jsem já Calin" ozve se z telefonu.

,,proč mi voláš od Petra ?!" řeknu zmateně.

,,nemám na tebe číslo a nutně od tebe potřebuju pomoct. Ten kretén přišel domů úplně na sračky, rozmlátil půlku bytu a pak zase odešel" řekl zoufale.

,,a co já s tím ?"

,,já asi vím kde je, jen potřebuju aby si přijela a dostala ho domů, mě neposlechne" nalíhá na mě.

,,to mám jako teď jet do Brna ?"

,,prosím, potřebuju s ním pomoct"

,,bože já vás zabiju, nic jedu" řeknu a hned pokládám telefon.

Rychle se převlíknu a beru klíčky od auta. Na posteli nechám vzkaz pro holky že jedu pryč a jdu k autu.

...

,,ahoj Ančí" pozdraví mě Calin když otevřel vchodové dveře.

,,no ahoj" pozdravím ho nazpět.

,,tak jedeme" řekne a zavře vchodové dveře.

,,a kam ?" kouknu na něj tázavě.

,,k Telnici"

,,a to je kde ?"

,,uvidíš, budu tě navigovat" řekne a rozejdeme se k autu.

...

,,tak a tady zastav" řekne mi Calin a já zajedu ke krajnici.

Stojíme teď u nějakého pole. Nevím kde jsme, ale doufám že tu Petr bude.

,,tak pojď " koukne na mě Calin a já ho následuju z auta.

...

Už jdeme asi tak 5 minut po kraji pole, ale Petr pořád nikde.

Najednou uvidím lavičku. Calin se zastaví a ukaže na mě ať jdu dál.

,,Petře" řeknu když přijdu k lavičce a posadím se vedle něj.
__________________________________
.
.
.
777 slov
.
.
.

Seznámení se sázkou. Kde žijí příběhy. Začni objevovat