Zděšení koukám do kabinky do které jsem právě otevřela dveře.
Vypadal hrozně, z nosu mu tekla krev, měl rozšířené zorničky a kruhy pod očima jak kdyby týden nespal. Bolí mě ho takhle vidět.
,,pane bože Petře" řeknu vyděšeně.
On se na mě jen podívá, ale nic neřekne.
,,Petře co se stalo?" na to mi pořád nic neřekl.
Ale co s ním? Vypadá to že si asi něco vzal, a že to nebylo úplně dobrý, ale záchranku volat nemůžu akorát by z toho byl průšvih. A nechat ho tady taky nemůžu. Musím ho dostat domů.
,,Petře odvedu tě domů, ale budeš mi muset pomoct. Jasný?" na to jen chabě přikývne, a já ho hned vezmu pod rukama abych ho zvedla ze země.
Když ho konečně zvednu tak těžce vydechnu. Co si budeme Petr není peříčko.
,,Petře potřebuju aby si mi pomohl trochu víc" řeknu udýchaně.
Ale musím říct že si moje naléhání asi vzal k srdci, protože teď už to jde mnohem lépe.
Když jsme konečně došli před klub tak jsem Petra opřela o zábradlí a přemýšlela co teď. Nic méně jednoduší ho bude odtáhnout do jeho bytu, jelikož je jen pár ulic odtud nemuselo by to být tak náročné.
,,Petře pojď jdeme" s těžkostí ho zvednu a vydáváme se směrem k jeho bytu.
...
Asi po 20 minutové cestě, která by normálně trvala tak 10 minut jsme konečně došli před bytovku.
,,kde máš klíče?" kouknu na něj tázavě.
,,v kapse" zamumlá a koukne se na svojí kapsu od bundy.
Hned na to klíče vytáhnu a odemykám dveře.
,,tak pojď " řeknu když otevřu dveře a zatáhnu ho dovnitř, a pak hned míříme do jeho bytu.
,,konečně" oddechnu si když vlezeme do bytu a zabouchnu dveře.
Naše kroky hned míří k Petrovi do ložnice kde ho vysvléknu a uložím ho do postele.
,,dobrou" řeknu a chci odejít z pokoje.
,,počkej buď tu semnou" zamumlá.
,,Petře ne"
,,Anno prosím" zakňourá hned.
Chtěla jsem si jít lehnout na gauč ale kašlu to. Proto si vezmu jedno z Petrovo triček, převlíknu se a lehnu si k němu.
,,dobrou noc Anno"
,,dobrou noc Petře" řeknu a hned upadám do říše snů.
___
Je ráno, a abych řekla pravdu, je to divný se probudit vedle Petra.
Pořád mi vrtá hlavou co si včera Petr musel dát, že potom vypadal takhle. Vím že si občas dá jointa, a že 2x zkoušel nějakej trip. Ale tohle muselo být něco silnějšího.
Měla bych jít domů, ale chci si s ním promluvit o včerejšku a o nás dvou. Takže než se pán uráčí vzbudit, jdu si udělat snídani.
...
Už je to půl hodina co jsem vzhůru, a Petr už se taky konečně probudil.
,,dobré ráno" řeknu, když přijde do obýváku.
,,dobré" řekne a tváři se úplně v pohodě, ale během chvilky se na mě hodně zmateně podívá.
,,myslel jsem že už si šla"
,,ne, chtěla jsem si promluvit. Můžeme?" tázavě se na něj podívám.
,,jo můžeme"
,,asi bych se tě chtěla první zeptat na to, co se stalo včera. Takže?"
,,holky mi psaly že jdete do toho klubu, kde si mě našla. Byl to takovej náš plán, abych s tebou mohl mluvit. Ale pak nevím co mě to napadlo a šel jsem si sehnat trip od jednoho kluka. Čekal jsem že to bude v pohodě ale očividně ne"
,,bože Petře já se z tebe poseru" povzdechnu si. ,,a ještě bych si chtěla promluvit o náš" dodám.
,,já se omlouvám, chtěl bych to vzít zpátky. Anno ja tě miluju" řekne, a koukne se mi přímo do očí. Kouká se mi do nich tak moc až mi z toho naběhla husí kůže.
,,to je sice hezký, ale jak ti po tom mám věřit?"
,,v tomhle mi musíš věřit, vím je to těžký, ale tohle bych jen tak nikomu neřekl"
,,Petře ani nevíš, jak moc bych ti chtěla věřit, jedna část mě by ti chtěla věřit, ale ta druhá část to nedokáže" řeknu celkem sklesle.
Aby jste mě pochopili, i když to bylo všechno co souvisí s Petrem strašně rychlí, tak jsem se do něj zamilovala.
Ten kluk se mi dostal pod kůži nebezpečně hluboko. Ale i kdybych mu teď chtěla věřit sebevíc nejde to.
,,a jak ti to mám jako dokázat?"
,,budeš se muset snažit" zašeptnu, a v tu chvíli se mi jedna slza sklouzne po tváři.
___
Je pondělí, zároveň jsou to 2 dny od našeho rozhovoru s Petrem, aby toho nebylo málo, dnes jdu po prvé po dvou týdnech do školy. No co si budeme, bude to zajímaví. Promeškala jsem toho kurva hodně.
,,ahojjj" pozdraví mě holky když přijdou před školu.
,,no nazdar" řeknu.
,,co je?" zeptá se mě Emma.
,,ale nic, můžete se zeptat Petra" na to nic neřeknou a jen koukají zmateně.
,,já to vím že tam byl, a taky vím že v tom máte prsty vy dvě, takže nedělejte"
,,jak si to zjistila?" ptá se pro změnu Viki.
,,našla jsem ho tam na hajzlech, byl totálně zřízenej, no a druhej den mi to řekl"
,,jejda" řeknou jednohlasně.
,,já vám dám jejda"
,,počkej a jak drujeh den? Ty si u něj jako spala"
,,ano spala, protože ten debil si něco vzal, a pak nebyl schopnej nic dělat"
,,a promluvili jste si?"
,,jo"
,,a?"
,,no bude se muset hošánek snažit"
__________________________________
.
.
.
870 slov
.
.
.
ČTEŠ
Seznámení se sázkou.
RomanceMoje teď už nejlepší kamarádky mě přivedou do života plného zábavy a radosti. Radost ale ještě zesílí když mě seznámí s jedním klukem...to ale nemá dlouhé trvání