3.

105 5 0
                                    

Je pondělí, což znamená poprvé do školy, jsem na to zvědavá ale těším se, nic méně za pár minut nám začíná přednáška a já, Viki a Emma už čekáme než přednáška začne, možná kdyby nebylo mě tak jsem ani nedorazí, ráno se jim vůbec nechtělo z postele.

...

Už je to asi 15 minut od začátku přednášky, a musím říct že jsem čekala že mě to bude bavit víc, sedím tady a čumím do blba když v tom mi přijde oznámení na instagram.

@27wolfenstein vás začal(a) sledovat
@calinpan vás začal(a) sledovat
@cernej.strelec vás začal(a) sledovat
@indigoisgod vás začal(a) sledovat
@davidkop vás začal(a) sledovat

A takhle mi přišlo ještě několik dalších oznámení,  ale kde kurva vzali můj ig ?

,,holky vy jste včera dávali někomu můj ig ?"zašeptám směrem k nim.

,,ne proč ?" zeptají se a já jim ukážu co mi přišlo vše za oznámení.

,,asi si se jim hodně líbila" řekne Emma.

,,hlavně Petrovi" řekne Viki, ale počkat počkat coo ?!

...

Tak dnes máme už po škole já jsem s holkama na obědě a povídáme si.

,,holky o víkendu jedu do Brna pojedete semnou ? Calin nás pozval na kalbu" ptá se Emma.

,,to je jasný že jo" odpoví hned pohotově Viki.

,,Emmy když já nevím"  řeknu a hned na ní vidím ten její výraz kterým rovnou říká že ani náhodou.

,,prosím pojeď s námi" přemlouvají mě.

,,holky ja fakt nevím"

,,no dobrý nezájem jedeš" řekne Emma.

,,no dobře teda" řeknou a holky se hned začnou smát.

...

Je něco okolo půl šestý a já jdu právě za Martinem, už se na něj těším.

Když jsem před barákem tak zazvoním a během chvilky mi otevře.

,,ahoj zlato" pozdraví mě a obejme mě.

,,ahoj" pozdravím ho nazpátek.

,,tak pojď " řekne ustoupí od dveří a já projdu dovnitř.

,,dáš si něco ?"

,,ne děkuju" usměju se na něj.

,,hele tak mě tak napadlo co děláš o víkendu ? Nechtěla by si tu být semnou ?" pico to bude zase keců až mu řeknu co mám v plánu.

,,ráda bych, ale už mám něco jiného" odpovím stručně.

,,a co ?"

,,jedu do Brna" jak to dořeknu tak on hned vykulí oči.

,,co tam ?" píčo to ti nestačí jenom vědět že tam jedu ?!

,,ale jedu tam s mýma spolubydlícíma s tou Emmou a Viki"

,,no a co jako budete dělat zrovna v Brně ?" proč se tak ptáš kurva.

,,ale jeden kluk se kterým se baví holky tak nás pozval na kalbu"

,,už zase ? Mě se zdá že na tebe ty holky nemají dobrý vliv"

,,to není pravda, náhodou za tu dobu jsem se bavila jako nikdy a jsem za to ráda"

,,ale však se může bavit i nějak jinak než tímhle způsobem"

,,no jo dobrý" odfrknu. ,,můžeme to teď nechat být prosím ?"

,,ale já to nechci nechat být" sedne si vedle mě.

,,a to je ono, jsme zase u toho, zase všechno moc řešíš, bože že já jsem ti něco říkala" řeknu, jsem nasrána protože tohle už me nebaví a odcházím z
Martinova domu.

...

Už jsem na koleji, holky zase nikde takže jsem tu teď sama a čtu si, když v tom mi přijede oznámení na ig.

27wolfenstein

Cus prijedes o vikndu ? 

Jo prijedu, celkem se uz i tesim.

Ale copak uz ti chybim co  ? 

Zas tak si nefandi.

Na to mi pak hodil už jen zobrazeno a já si dál četla. Ale chlapec si nějak moc myslí, no podle toho co říkali holky, tak se asi nedivím. Prej mu dá skoro každá, jako pěknej kluk to je a ještě když má slávu kterou má, tak jasný že mu dá každá.

Holky pak ještě říkali že Petr je hodně no jak to jenom říct, společenskej typ ? No prostě vymetá kluby, hodně pije a hulí, ale mě takový nepřišel. Nevím asi ho budu muset víc poznat.

___

Už je pátek, zrovna si s holkama balíme do toho Brna, a popravdě už se těším. Tenhle týden byl dlouhý a já už se těším až se nějak odreaguju.

Ale co musím říct, že za ten týden jsem se z holkama strašně sblížila, jsou strašně fajn, ano i když jak už jsem říkala jsme úplně jiný než já ale i tak si s nimi rozumím.

,,tak holky můžeme ?" zeptá se Viki a hodí si batoh na záda.

,,já můžu" řeknu a zapnu si tašku s věcmi.

,,já taky" řekne Emma a proto jdeme směr Viki auto.

,,tak nasedat" řekne Viki.

,,jo pořád" zasměje se Emma a pak hned nasedneme do auta.

...

Tak po dvou zažívaných hodinách v aute jsme konečně dorazili na místo. Třeba vůbec nevím kde budeme spát ani pořádně nevím kam jdeme.

Ale ještě k cestě sem. Myslela jsem si že to prospím ale opak byl pravdou. Celou dobu mi holky pouštěli písničky od kluků, a musím říct že klukům to opravdu jde a jejich hudba se mi opravdu libí.

,,holky taková otázka, kde budeme spát ?" nakloním se k nim.

,,no u Petra na bytě" kurva.

__________________________________
.
.
.
818 slov
.
.
.

Seznámení se sázkou. Kde žijí příběhy. Začni objevovat