,,ahoj" přivítá nás Petr když otevře dveře do jeho bytu.
,,čus" pozdravíme ho s holkama a jdeme dál.
,,tak hele jo, Emmo ty budeš spát u Calina v pokoj, Viki ty budeš spát u williho a ty Ančí budeš spát u mě"
,,a počkej to jako budeme spát s klukama ?" ptá se Emma.
,,ne kluci budou spát na gauči" jak to dořekl tam jsem se na něj zmateně podívala.
,,a ty ?" kouknu na něj.
,,já budu normálně spát u sebe jen ti nechám postel a budu spát na zemi" usměje se a hned potom se holky rozprchnou do pokojů. Předpokládám že už tu byli když šli do těch pokojů tak sebejistě, jediná já jsem cupitala za Petrem aby mě zavedl do jeho pokoje.
Když vlezeme do pokoje tak se mi hned kolem nohou začne motat kočka.
,,ta je tvoje ?" řeknu a sehnu se k ní.
,,jojo, jmenuje se Purpur" řekl a usmál se.
...
Už je večer a já se právě dopřipravila, mám na sobě černé uplé šaty které mi půjčila Viki, a musím říct že se mi opravdu líbí, a na nohách mam obyčejné vansky.
,,Andulo pohni" řve na mě Emma z předsíně.
,,neřvi už jdu" řeknu když vylezu z pokoje.
,,ty jó sluší ti to" řekne Emma
,,dekuju" usměju se na ní a vycházím z bytu.
Ale když pocházím kolem Petra cítím na sobě jeho pohled a to i potom co vyjdu z bytu a jdu po schodech.
...
Už stojíme před barákem kde se má vše konat, zevnitř se line hlasitá hudba a my čekáme než nám Marek přijde otevřít.
,,no konečně" zasměje se Petr když nám Marek konečně otevře.
,,ahoj Petře taky tě rád vidím" zasměje se Marek. ,,je Ančí ty si tu taky" hned se na mě usměj když se vynořím mezi holkama.
,,jojo dotáhly mě sem" pousměju se.
...
Už je něco okolo půl jedenáctý, já, Viki, Emma , Petr a nějaká holka která už se okolo Petra motala minule, sedíme na gauči v obýváku.
Jak už jsem řekla kolem Petra se motá nějaká holka, je moc hezká, je to blondýnka s modrýma očima. Už jsem jí s Petrem viděla, viděla jsem jí poprvé když mě holky seznámili s klukama.
,,jdu na chvilku na balkón" řeknu holkám a jak řeknu tak i udělám a jdu na balkón.
Klid, konečně. Pomyslím si když za sebou zavřu balkónové dveře. Když v tom je zase někdo otevře.
Je to Petr.,,co tady děláš ?" zeptá se mě a stoupne si vedle mě.
,,potřebovala jsem na chvilku na vzduch a na klid" pousměju se.
,,ahaa" koukne na mě. ,,řekni mi něco o sobě" dodá hned.
,,co chceš vědět ?"
,,vše" odpoví jednoduše.
,,no tak dobře" opřu se o zábradlí. ,,je mi 21 let, jsem z Prahy, můj otec je alkoholik a moje matka se chová jako kráva, a to že mám přítele to už víš"
,,dobře, a co ten tvůj přítel jakej je ?" proč se tak zajímá ?!
,,je fajn a je na mě hodnej"
,,takže jedním slovem nudnej" zasměje se.
,,mlč" zasměju se a bouchnu ho do ramene.
Ale najednou se ke mě přiblíží a přitáhne si mě blíž.
,,víš že by jsme to měli dohrát" zašeptá a mě proběhne mráz po zádech.
,,co myslíš ?"
,,tu flašku přece" vezme mě za čelist a zvedne mi hlavu tak abych se na něj koukala.
,,nemáš dole takhle náhodu slečnu ?"
,,nemáš v Praze takhle náhodou přítele ?" oplatí mi ale při tom mi pořád kouká do očí. ,,srát na ně" řekne a políbí mě, chvilku na něj zmateně koukám ale pak mu polibek se stejnou vášní oplatím.
Během chvíle se ocitneme v pokoji který byl hned naproti balkónu.
Nevím jestli dělám dobře ale jeho doteky si užívám. Petr si mě obrátil k sobě zády a pomalu mi rozepl šaty a nechal je spadnout na zem. Pak si mě obrátil zase čelem k sobě a celou si mě projel pohledem.
,,si nádherná" řekl mezi tím co mě opsypával polibky.
Pak mě shodil na postel a sám se vysvlékl. Petr si tvořil cestičku až od mých rtů až k mému dekoltu.
Když v tom my začal zvonit telefon.
,,neber to" řekne Petr když se od něj začnu zvedat.
,,musím" řeknu a telefon nakonec vezmu.
,,ahoj Martine" řeknu do telefonu.
,,ahoj zlato" řekne. ,,proč seš tak udýchaná ?" zasměje se.
,,ale jen jsem vybíhala schody abych ti to mohla zvednout, je tu vcelku hluk tak abych ti rozuměla" řeknu trochu nervózně.
,,jojo tu hudbu slyším" zasměje se, já se pak jen podívám na Petra který má oči v sloup.
,,hele já už pudu muset končit holky už tady na mě ukazují ať už jdu"
,,no dobře tak si užívej, ale moc se neožer, mám tě rád. Pa"
,,já tebe papa" řeknu a telefon hned odkládám na noční stolek.
,,tak kde jsme to skončili ? řekne Petr a přisune si mě blíž. Líbá můj krk a jednou rukou sjíždí pod tenkou látku mích krajovaných brazilek. Já hned na to zavzdychám a jen cítím jak se Petr mezi polibky usmál.
Pak už si jen Petr nandá kondom a pomalu zasune.
Naše vzdechy se linou celou místnosti a oba dva si to užíváme.
___
Je ráno, já se budím v Petrovo pokoji, dokonce vedle Petra, a v Petrovo triku ?!?! A do píče. Né že bych si nic nepamatovala ale vážně jsem to udělala a dokonce 4x za tu noc ?! No mě mrdne.
__________________________________
.
.
.
888 slov
.
.
.
ČTEŠ
Seznámení se sázkou.
RomanceMoje teď už nejlepší kamarádky mě přivedou do života plného zábavy a radosti. Radost ale ještě zesílí když mě seznámí s jedním klukem...to ale nemá dlouhé trvání