XXX
Przyglądałam się jej, znowu. Zawsze jestem tam gdzie Ona.Ona nigdy mnie nie widzi. Patrzyłam jak, zatrzymuje się w pół kroku. Wiedziałam, co to oznacza, dostała zdjęcie oraz wiadomość. Była przerażona widziałam to w jej oczach.
Ruszyła się w końcu z miejsca, szła naprawdę bardzo szybko.
Uśmiechnęłam się, bo wiedziałam, że to przeze mnie.
Alex
Patrzyłem ja dziewczyna odchodzi. Zdziwiło mnie, że nagle się zatrzymała, a później przyśpieszyła kroku. Naprawdę jestem ciekawy przez co to się stało. Może ktoś napisał jej, że się spóźniła i że ma ileś tam czasu na dojście. Stałem i patrzyłem się na oddalające się plecy.
Suzane.
Piękne imię. Naprawdę bardzo mi się podobało. Tylko niewiem, dlaczego tak się przy nie czuje, tak dobrze, przecież jest wkurzająca. Naprawdę chciałbym wiedzieć o co mi chodzi.
Wszedłem do auta, odpaliłem je i pojechałem do domu. Miałem nudne życie, zawsze musiałem pilnować się, żeby nie odpierdolić czegoś, co zniszczy reputację moich rodziców.
Suzane
Wróciła. Definitywnie wróciła A mnie to nie daje spokoju, znowu będzie mnie męczyć, znowu będę przechodzić ten koszmar. Nie wiem do czego teraz jest zdolnla, może mi zrobić wszystko, może mnie zniszczyć, może mnie zabić.
Właśnie dlatego tak panicznie jej się bałam, kiedyś potrafiła zrobić mi okropne rzeczy, boję się, że teraz będzie jeszcze okrutniejsze niż kiedyś.
Nawet nie wiem, dlaczego mi to robi. To wszystko zaczęło się 3 lata temu, pół roku temu wszystko się skończyło i myślałam, że to koniec, ale to okazało nieprawdą.
Zdruzgotana wróciłam do domu, położyłam się w pokoju i zaczęłam rozmawiać z moją najlepszą przyjaciółką.
Nikt o niej nie wiedział, zakazała mi o sobie mówić i naprawdę nie wiem, co może mi pomóc walczyć z nią.
Nawet nie wiem, czy jestem w stanie w ogóle z Nią walczyć, nie znam Jej możliwości, nie wiem, czy ma jakieś granice i nie wiem, czy teraz one się zatarły i czy nadal posiada te, które były pół roku temu.
Założyłam słuchawki i włączyłam moją playlistę, tylko Ona pomagała mi zapomnieć o całym świecie, tylko One pomagają mi przeżyć ten koszmar.
Zatracona w świecie muzyki, zawsze zapominałam o wszystkim, o wszystkich problemach, które prześladowały mnie w moim życiu.
***
Gdy już się uspokoiłam, wyłączyłam muzykę i zaprosiłam najlepszą przyjaciółkę do siebie do domu i oglądaliśmy sobie właśnie serial na netflixie.
,,Stranger Things".Byłyśmy na 3 sezonie, ponieważ na ostatnim spotkaniu, kiedy spała u mnie oglądnęłyśmy aż całe dwa sezony.
Moja przyjaciółka ma obsesję na punkcie Mike'a. Naprawdę nie wiem co ona w nim widzi, moim zdaniem jest brzydki, w moim guście jest bardziej Billy.
***
No i tak przesiedliśmy na cały wieczór, oglądając trzeci i czwarty sezon stranger things.
CZYTASZ
Burnt Souls|16+[wstrzymane]
RomancePłatna zabójczyni, która nie zna granic. Jej ojciec jest Szefem najpotężniejszej Mafii na Świecie. Natomiast chłopak z dobrej rodziny prawników, który pilnuje się zasad. Czy mimo takiego przeciwieństwa coś ich połączy? Główna bohaterka: Suzane Jeans...