Chapter 23Ik zat met jake in de auto.
We waren op weg naar.......................IDK.
Maar ik vertrouwde Jake.
Gek toch dat ik Jake vertrouw.
Ik bedoel als je mij dit paar maanden geleden zou gaan vragen dan zou ik antwoorden ,,"Ik vertrouw een moordenaar eerder dan Jake,,"niet dat ik de waarheid zou spreken. Want je bent niet goed snik als je een moordenaar zou gaan vertrouwen, dan is het alsof je vraagt van
"Maak me doooood"niet dat ik dat zou gaan vragen...
BY THE WAY
Jake kon ik gewoon niet uitstaan.
ik bedoel EERST KON IK HEM NIET UIT STAAN..Hij was kinderachtig en liet mijn bloed vaak sneller koken dan anderen en Jake en ik zijn niet goed gestart.
Maar dat hadden we gelukkig snel hersteld.
Hij is mijn broer die ik nooit had.
Toen ik hem leerde kennen, had ik al gelijk vooroordelen klaar liggen.
I KNOW....dat is geen goeie eigenschap, maar WHO CARES? Okeey het boeit me wel.Ugh...
"Sella waar denk je aan?," vroeg een warme stem.
,"Aan alles en niets,"
was mijn droge antwoord. Ik was niet in de 'mood' om een gesprek te voeren.
Een gekke half uur later, wat voor mij als uren voelde, okeey ik overdrijf, als jaren. Ik ben gek I KNOW, Hmmf maar hij ,jake probeerde weer een gesprek met mij te voeren.
"Sella....? " vroeg jake voorzichtig.
"Wat!,"snauwde ik. Ik draaide mijn hoofd naar zijn richting en ik zag dat hij slikte en van gedachte veranderde en verder zijn mond hield, hij was blijkbaar geschrokken van mijn reactie.
ik vond het grappig hoe hij reageerde. Dus begon ik te lachen.
,"Wat,"snauwde jake.
Dit keer was het zijn beurt om geïrriteerd te reageren.
Maar doordat hij reageerde begon ik nog harder te lachen.
Ik zag dat hij mij verward aankeek. En daardoor kreeg ik de slappe lach, Ik kon me zelf niet onder controle houden. Ik verkeerde mij niet in een grappige situatie ofzo. Even later begon jake ook mee te lachen. Blijkbaar lachte hij omdat hij mijn lach grappig vond, Gek toch? Dat je lach om de lach van iemand anders? wow...dat klonk gek.
op een gegeven moment staarde ik Jake gehypnotiseerd aan. Als hij lachte had hij kuiltjes in zijn wangen en hij had een mooie lach.
,"is het mooi wat je ziet?,"grapte Jake. Mijn wangen kleurde rood.
"Ik keek naar je dikke vette puist op je neus" zei ik en draaide beschamend mijn hoofd van hem weg zodat hij niet kon zien dat ik rood hoofd had. Awkward...
Ik voelde mij nooit ongemakkelijk bij Jake.Met nooit bedoel ik tot vandaag.
Jake deed iets met me.
In de zin van iets goeds.
Ik heb dit voor het laatst bij Eassy gevoeld. En voor het eerst bij Demon....Nu ik aan demon denk verlang ik naar hem..Wacht! Wat! Nee , demon is een arogante d****.
Hij heeft een vriendin, denk ik, en hij is oud, ik weet niet hoe oud hij is. Iets in de twintig ik denk 24 ofso . "SO WHAT JAKE IS 20 NO BIG DEAL".zei het andere gedeelte van mij in mijn hoofd. Ja,je hoort het goed, ANDERE DEEL. Ik heb altijd een discussie met me zelf.
Tijdens onze rit zag ik vanuit mijn ooghoeken dat Jake af en toe naar me keek. Ik kreeg het zo benauwd als hij naar me keek. ,"Hoe je ogen op de weg,,"zei ik nep geïrriteerd. Maar ik keek niet naar hem. Ik voelde Jake gewoon grijnzen.
,"We gaan stoppen om even te gaan slapen morgen gaan we verder mijn vriendin woont best wel ver hier vandaan,"zei Jake toen hij zijn auto stopte.
Ik knikte alleen maar ,"hoe heet ze?,"vroeg ik, niet dat het me boeide.
"Ze heet Chloe," zei hij en hij stapte uit ik volgde hem we gingen op de grond liggen en keken naar de sterren.
"Bedoel je Chloe van Eassy?"
maar toen ik dat zei had ik ook spijt dat ik ooit had leren praten, Nu gaat Jake te veel vragen stellen. Jake's reactie was te verwachten. Zijn ogen werden pingpong balen. Je weet wel heel veel over 'Dylan" jake spuugde zowat zijn naam.
"Iets zegt me dat je HEM langer kent dan de bijeenkomst"
zei jake en hij richtte zijn ogen op mij. Waardoor het moeilijk voor mij werd om mijn ogen naar de hemel te richtten
Hij moest eens weten zuchte ik in mijn hoofd
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nieuwe deel wat vinden jullie ervan
b.t.w stemmen is gratis. klinkt rude Iknow
p.s hoe denken jullie hoe het verdergaat? comment below
LOVE YAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I KNOW HEEL VEEL SPELLINGFOUTEN HEB NIET NAGEKEKEN
XX- me
wow gestoord ben ik zeker.
volgende hoofdstuk is al klaar, ik ga hem als ik zin heb publiceren.
ik ben lui,
i kknow
uppp richting de 2k reads
yeahh
JE LEEST
Sella #1
RomanceOntmoet Selena Johnsen, ik dus.....een dood normaal meisje dat gewoon haar leven wilde leven. Ze wilde helemaal niet ontvoerd worden en bij demon ,de knappe maffia baas terecht komen. Heb ik al gezegd dat hij knap was en aantrekkelijk en... *kuch*...