Bölüm 6

230 14 5
                                    

Yazardan

Haberleri göreli kaç saat olmuştu? 2-3? yada belki 5?
Hatırlamıyordu. Elindeki vodka şişesine gözünü değdirdi sonra ani gelişen bir öfkeyle ayağa kalkıp şişeyi duvara çarparak kırdı.

Öfkeliydi. Çok öfkeli
Şu an kendisinde değildi. İçmişti ve kokuyordu. Çin'in kendisini toplantı yapmak ve durumları konuşmak için çağırdığını sanıyordu ancak durum başkaydı.

"冷静下来"
" Sakin ol"

Eliyle önüne düşen saçlarını arkaya doğru savurdu ve kırkırdamaya başladı.
" 我怎样才能冷静?如何!"
" Nasıl sakin olabilirim? NASIL!"

Karşısında sakince oturan ülkeye karşı sesi çok çıkmıştı. Ama ne yapabilirdi ki? Gördükleri yüzünden sakin kalamıyordu. İstedikleri ülke şu an NATO da, kimsenin bilgi vermemesinden dolayı da ne olduklarını bilmedikleri bir biçimde rahatsızlanmıştı. Bir açıklama? Yok.

Bay Erdoğan da ortada yoktu. Başkanlar bilgi almak için ona ulaşmaya çalışıyordu ancak o da ortada yoktu ve bu herkesi endişe içinde bırakıyordu.

Şanghay da olan üyelerden Türkiye'ye yakın olan Ülkelere de ulaşmaya çalışıyorlardı ancak onlardan da herhangi bir haber yoktu. Telefonları kapalı, Başkanları da meşguldü. Bu çok can sıkmaya başlamıştı

" 别忘了你在哪里,俄罗斯。我理解你的担心,但他是我们敌人组织的成员。注意你的动作。"
" Nerede olduğunu unutma, Rusya. Endişelisin anlıyorum ancak, o düşmanımız olan bir gurubun üyesi. Hareketlerine dikkat et " dedi ve ayağa kalktı. Sehpanın üzerinde duran su dolu olan bardağı eline aldı ve Rusya'nın önüne koydu.

" 振作起来。我希望你们能够好好地参加三天后与所有团体和成员国举行的聚会。它并没有处于被毁坏的状态。"

"Kendini toparla. Üç gün sonra bütün gruplar ve üyeleri olan ülkeler ile yapılacak olan partiye düzgün bir şekilde gelmeni istiyorum. Yıkılmış bir vaziyette değil. " dedi ve odadan çıkarak Rusya'yı tek başına bıraktı.

Birşeyler düşünmesi gerekiyordu çünkü hızla birşeyler yapmazsa, istediği ülke avuçlarının arasından kayıp gidecekti.

Düşünürken Rus ülkenin aklında tek bir fikir vardı. Bu büyük bir risk almak demekti.
"我会让他报名上海的"
"Onun Şanghay'a üye olmasını sağlayacağım"

Dudaklarında korkunç bir tebessüm belirdi.

"即使绳子的末端将我拖入深渊......"































































































"İpin ucu beni uçuruma sürüklese bile ..."


























Nasıldı? Güzel mi? Biliyorum kısa oldu ama sonraki bölümlerde ne olacağını anlamanız için spoi vermek istedim. Ve Kurban Bayramınız mübarek olsun!!

Yorumları bekliyorum!!!

CountryhumansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin