Hoofdstuk 1

6K 126 15
                                    

Hii ik ben Carly Bolton en k ben 17 jaar en ik heb ook nog een broer maar ik weet niet wie het is of hoe die heet.
(Hierboven zie je Carly)
------------------------------------------------------
Carly P.O.V
''Carly wakker worden'' schreeuwt m'n moeder. Yas weer een dag op school super leuk! (NOT)
Ik laat me uit bed vallen en pak wat kleren uit de kast en kleed me om. Ik loop naar de badkamer en doe make-up en alles op.
Als ik klaar ben ga ik eten en kijk nog even op m'n telefoon.
''Maaaaam ik ga Melissa ophalen.''
''Ja is goed tot vanmiddag!''

Bij Melissa thuis
Ik bel aan en wacht tot dat de deur open gaat en ja hoor de deur vliegt open en ik word mee naar binnen gesleurd.

Melissa P.O.V
Ik word wakker en ga uit bed en zie dat het nog maar 6 uur is dus zet de radio maar aan.
Ik luister een beetje en dan zegt de radio dj : "om 6:30 kun je kans maken op 2 kaartjes van 1D + meeting!!"
Ik kijk op de klok en zie dat het 6:27 is dus io blijf aandachtig luisteren. Het lijkt alsof die 3 minuten echt eeuwen duren.
Na eindelijk 3 minuten zegt de radio dj weer : "het is 6:30 dus het is tijd voor de vraag hier is de vraag : hoe heten de bandleden van 1D? Bel snel naar 3×4 en als je de eerste bent win je 2 kaartjes voor het 1D concert + meeting!!
Ik grijp mijn telefoon en bel naar 3×4. Er wordt gezegd hallo met radio Londen. Hallo met Melissa Donkers zeg ik. Ik neem aan dat je belt voor de kaartjes?
''Jupp het antwoord is: Harry,Louis,Niall,Liam en Zayn.''
''Dat is helemaal goed je hebt de 2 kaartjes gewonnen gefeliciteerd!''

BEWERKT

The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu