Hoofdstuk 29

777 30 2
                                    

P.O.V. Carly

Nadat ik een hele poos met m'n mond open heb gestaan gaat de deurbel. Alweer. IK DOE OPEN HET IS MIJN VERJAARDAG DUS IK DOE OPEN!! Schreeuwt Louis door de kamer. Alweer.

P.O.V. Louis

Als ik bij de deur ben doe ik m open en WOW zij is knap. Euhm he. Zeg ik dan maar. He Louis gefeliciteerd met je birthday en ze geeft me 3 zoenen ~Van die zoenen die je altijd krijgt voor je verjaardag. Ik vind ze zelf echt vreselijk~ en hier ik hoop dat je het leuk vindt en het past zegt ze. Vind je het erg als ik het in de kamer open maak? Nee natuurlijk niet het is jou verjaar dag en jou cadeau dus je mag zelf weten waar je het openmaakt. Ik begin haar echt steeds leuker te vinden. We lopen weer naar de kamer en ik zie Carly zitten en ze zegt:''Zozo jullie stonden lang bij de deur.'' Ach houd je smoel man. Zegt Melissa. ~Btw Melissa was degene die ook bij de deur stond. Voor als je het nog niet wist eheh En nu ga ik het cadeautje openmaken! Ik maak het papier los en ik zie een wortel onesie OH MY GOODNESS DANKJEWEL MELISSA!! Geen dank hoor ik hoop dat je het leuk vindt. Melis blijf je slapen? Vraagt Carly na een tijdje. Euhm ja is goed mijn ouders zijn vanaf vanavond toch het hele weekend weg kan ik ook het hele weekend blijven dan? Ja tuurlijk en anders als je de jongens zat bent gaan we naar jou toe. Antwoord Carly terug.

P.O.V. Carly

Zullen we je spullen dan zo gaan ophalen? Euh ja is goed. Zegt Melissa. Hazz wil je met ons mee? Ja is goed zullen we nu meteen gaan? Ik vind het goed jij Melis? Oh ja hoor. Als we in de auto zitten zeg ik:'' Melis jij en Louis?'' Carly shut up man ja. Ja dus mag ik jullie proberen te koppelen?? Pleaseeee. Je doet je best maar meid. YEAH.


Hee hier weer een deel ik hoop dat jullie het nogsteeds leuk vinden en het volgende hoofdstuk is hoofdstuk 30 dat gaat echt snel!

X Me.


The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu