Hoofdstuk 35

668 31 0
                                    

A/n op het eind is belangrijk maar je hoeft het niet perse te lezen als je het niet wil.
P.O.V. Carly

De jongens hebben al een paar concerten gedaan en we zitten nu met z'n allen in een hotel. En ook Lilly is nog steeds bij ons omdat Melissa het zielig vind om haar in een weeshuis te plaatsen en nu is ze dus bezig om familie te vinden van Lilly.

~~

"Meliiisaaaaa ik verveeel meeeee." schreeuw ik door haar en Louis' kamer heen.''Ga dan wat met Lilly doen.'' Krijg ik terug van  Melissa. ''Okee dan ga ik wat met Lilly doen.'' Lilly! Waar ben je?''Roep ik door de kamer heen. ''Ik ben hier in de badkamer Carly.'' Krijg ik terug van waarschijnlijk Lilly. ''Wil je eens hierheen komen?'' Vraag ik. ''Ja momentje ik kom er zo aan nog even mijn haarband in doen.'' Het duurt niet lang of Lilly komt de kamer ingewandeld. ''Hier ben ik.'' Zegt ze vrolijk. ''Zullen wij samen wat leuks gaan doen Lilly'' Vraag ik aan haar. ''Jaaa.'' Antwoord ze vrolijk. ''Wat wil je gaan doen vandaag?'' ''Euuhm weet ik niet?'' ''Zullen we nieuwe kleren voor je kopen want volgens mij heb je niet zo heel veel meer.'' Stel ik voor. ''Wil je dat echt doen?'' Vraagt ze een beetje verbaasd. ''Ja natuurlijk heb je dit dan nog nooit eerder gedaan met iemand?'' Vraag ik omdat ze zo verbaasd is. '''Nee niet echt ik kreeg eigenlijk nooit nieuwe kleren. En als ik dat kreeg mocht ik het niet zelf uitzoeken.'' Antwoord ze. '''Nou wij gaan dan voor jou vandaag nieuwe kleren kopen. Hazz ik neem je creditcard mee!'' Schreeuw ik (alweer) door de kamer heen. ''Dan moet je hem eerst even uit onze kamer pakken want ik heb m hier niet liggen.'' Krijg ik terug van Harry. ''Komt goed. Jongens Lilly en ik gaan weg doei.'' We lopen nog even langs de kamer van Harry en mij pakken de creditcard en gaan naar buiten toe. Als we buiten zijn vraag ik aan Lilly: ''Waar wil je als eerst naartoe?" ''Ik ken eigenlijk helemaal geen winkels.'' Zegt ze een beetje beschaamd. ''He het is helemaal niet erg hoor ik weet wel een paar winkels.''

Tijdsprong van een paar uur.

''Carly?'' 

''Ja wat is er?" 

''Mag ik misschien een ijsje?''

''Natuurlijk mag je een ijsje.'' We lopen'' naar een ijssalon en ik vraag aan Lilly: ''Welke smaken wil je?'' ''Mag ik twee smaken?'' Jazeker.'' Zeg ik en loop naar de vitrines waar het ijs ligt. ''Weet je al wat je wil hebben?'' Vraag ik. ''Euh ja mag ik aardbei en chocolade?'' Er komt een man naar ons toelopen en vraagt: ''Kan ik jullie helpen?'' ''Dat denk ik wel. Mag ik een hoorntje met aardbei en chocola en een hoorntje met Pistache en hazelnoot?'' Als we de ijsjes hebben gekregen reken ik af en lopen we weer richting het hotel. We komen binnen en iedereen zit nu ineens bij ons op de kamer. ''Haaaay we zijn dr weer.'' ''Zijn al die tassen gevuld met kleren voor Lilly?'' Vraagt Liam. ''Grotendeels wel maar er is ook wat voor mij en een shirt voor Harry.'' Beantwoord ik Liam's vraag. ''Joepie ik heb een shirt gekregen mag ik hem zien?'' Vraagt Harry. ''Ja hoor hij is allen wel helemaal zwart dus eh ja.'' 


Oke na 100 jaar ofz. weer een update maar ik hoop dat jullie het boek nog steeds leuk vinden en bedankt voor de 10K! En ik wil het boek ook een beetje gaan afronden want ik weet niet echt meer wat ik moet toevoegen aan het verhaal en hoe ik verder moet gaan dus de volgende update kan wel weer eens een tijdje gaan duren...... Echt sorry hiervoor.

X Me.

The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu