Okay bij die foto hier boven naast of weet ik veel waar lijkt het net alsof dat spietje uit z'n neus komt dat moest ik even met jullie delen.
Carly P.O.V.
Terwijl de dokter aan het vertellen is wat me eigenlijk helemaal niks boeit peren Niall en ik hem om het ziekenhuis maar eens te verkennen.
Al gauw zijn we de weg kwijt want dit ziekenhuis is niet normaal groot. We kijken op bordjes en zien dat we aan de andere kant van het ziekenhuis zijn en dat Louis echt als een gek rondloopt. Uiteindelijk zijn we in dezelfde gang als Louis en komt ie dr redelijk kwaad aanlopen. En waar waren jullie? Eh in het ziekenhuis zeg ik terug met zo'n DUH toon. En waarom wisten we dat niet. Kaatst Louis terug op een erg grappige manier dus Niall en ik schieten in de lach en Louis staat ons een beetje dom aan te kijken. Na een paar minuten zijn we klaar met lachen en lopen er terug naar Zayn's kamer.
Ennn wanneer mag je naar huis?? Vanavond maar alleen als ik het rustig aan doe. Mooi zo! Tsja pijnlijke stilte dit zeg zegt Harry ineens heel droog. Ja dat kan gebeuren. Carly je bent heul erg irritant krijg ik weer van Harry terug. Weet ik toch ben ik goed in zeg ik wenkbrouwwiebelend terug. (Is wenkbrouwwiebelend trouwens een woord? Volgens mij niet maar boeiiuh)
*weer thuis*Caaaarly. Zayn wat moet je? Ehm dat weet ik nog niet. Oke niet mijn probleem als je iets nodig hebt vraag je het maar aan Pez en oh ja je bent geen invalide geworden do you remember? Jaja dat weet ik maar Perrie is naar de studio. Ja duz??? *Zucht* Laat ook maar zitten weet je.
Heuujj mensjes ik zit nu bij Nederlands op een laptop een deel te schrijven heule interessante informatie voor jullie he ik ben nu in m'n hoofd aan het wenkbrouwwiebelen ik weet ook nog steeds niet of dat een woord is. Maar goed ik ben echt heel spastisch aan het typen wanttt eigenlijk moet ik een opdracht doen voor Nederlands en die docent mag het niet zien. (die docent is 70 -_-) maar ik denk scheid aan dat ik wil een deel posten. Waarschijnlijk boeit dit jullie echt niet maar goed hier weer een deeltje na 3000 miljoen jaar ik hoop dat jullie het boek ook nog steeds leuk vinden en ik heb nog 20 minuten voordat ik pauze heb. Ook leuk om te weten jaja ik weet het. Maar goed als jullie iets weten wat ik beter kan doen of moet veranderen zeg het dan alstuublieft. oh jaa stemmen is gratis en je maakt me echt foeking blij. Ik zie nu ook net dat deze AN al meer dan 100 woorden heeft dus ik stop maar
X Me.
JE LEEST
The Sis Of Louis Tomlinson✔
FanfictionCarly Bolton is een meisje van 17 jaar en enig kind maar ze weet wel dat ze nog een broer heeft. Haar vriendin Melissa zegt dat ze echt super veel op DE Louis Tomlinson lijkt. Melissa heeft via de radio kaartjes gewonnen voor een concert + meeting...