Hoofdstuk 32

751 26 2
                                    

P.O.V. Harry
We hebben gedoucht en nu zitten we met een dekentje op de bank pitch petfect te kijken. Hazz? Ja. Zullen we Pretty Little Liars gaan kijken? Deze is saai want deze heb ik al TE vaak gezien. Wat is Pretty Little Liars....? Een serie die vriendinnen kijken en ik wil hem ook zien. Eeeuuhh oke? Na uiteindelijk 10 afleveringen besluiten we maar eens te gaan Lunchen. Carls gaan we naar de 4 witte eeuh bloemen? Rozen hazz niet bloemen.
Als we zijn aangekomen bij het eetcafé gaan we ergens achteraan zitten en al snel komt er een serveerster aan.

P.O.V. Carly

Carly, Ben jij dat?! Kate? Wat doe jij hier!? Ik werk en woon hier net.
Echt en je meld het me niet eens? Mag ik misschien vragen hoe jullie elkaar kennen? Vraagt Harry vet droog. Nouu kijk. Oh hemeltje daar gaan we hoor mompelt Harry.
Harry shut up ik ga vertellen. Jaja doe maar. Krijg ik terug.
We zaten bij elkaar in de klas vanaf groep 3 ofzo daarna ook op dezelfde middelbare totdat de ouders van Kate het leuk vonden om naar Amerika te verhuizen en nu zijn we hier zegmaar weer.
Oh nu begrijp ik het denk ik. Maar ik moet weer verder wat willen jullie drinken/eten? Vraagt Kate.
Uuhm doe mij maar een Tosti kaas en een munt thee. Zeg ik. En ik wil een Tosti Ham Kaas en sinaasappelsap. Zegt Harry. Oke is goed het komt er zo aan en Carly hier heb je mn nummer ook even. Oke Dankje!

#slechtstehoofdstukevermaardatboeitmeeigenlijkhelemaalniks

Oke dit Hoofdstuk is echt super slecht maar goed.
Sorry dat ik niet heel veel meer heb geplaatst maar deze vakantie ging een beetje te snel om en als ik weer naar school moet heb ik ook echt weinig tijd.

X Me.

The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu