Hoofdstuk 8

2.7K 85 6
                                    

Niall P.O.V
Ik zit net rustig op de bank met pannenkoeken totdat de bel gaat er gaat niemand dus doe ik de deur wel weer open. Als de deur open is knuffelt iemand mij ineens. Ik kijk wie het is en het is Carly die huilt. Ik duw haar een beetje weg en vraag wat er is. Ze antwoord/snikt: "m-mijn ouders z-zijn weggegaan.'' ''Kom we gaan wel even naar de woonkamer ik roep Louis er even bij LOUIS naar beneden komen NU.'' Binnen een paar seconden staat Louis beneden. ''Wat is er zo belangrijk Horan?'' ''Je zusje.'' ''Aahw wat is er Carls?'' Vraagt Louis lief. ''Mam en pap z-zijn weggegaan en z-ze hebben geschreven d-dat ik z-ze n-niet moet gaan z-zoeken omdat dat beter v-voor mij i-is en dat ik dan aan jou moest vragen o-of i-ik dan h-hier m-mocht wonen.''

Louis P.O.V
Ik ben boven totdat ik naar beneden wordt geroepen door Niall. Ik ren als een mongool naar beneden en dan vraag ik: ''Wat is er zo belangrijk Horan?'' ''Je zusje.'' Ik zie Carly staan en vraag wat er is. Ze verteld een heel verhaal en eindigt met dat ze aan mij moest vragen of ze hier mocht wonen. ''Maar natuurlijk mag dat Zusjes."

BEWERKT.

Okay hier even en snel deeltje ik heb deze hele week GEEN wifi
:'( en dat ga ik waarschijnlijk niet overleven maar goed over een week ofzo komen er weer delen bye ♥

X Me.

The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu