Hoofdstuk 5

3.8K 104 3
                                    

Melissa P.O.V
Vandaag is het zover ik ga samen met Carly bij 1D op bezoek!

Ik maak me klaar en als ik zie dat het tijd is om te gaan ga ik naar ze toe.

Carly P.O.V

Aaarg waar woonden ze ook al weer? Oh ja ik heb het opgeslagen! Mirrorway 77 dat was het. Al snel heb ik het gevonden en sjees Ik er heen. Ik zie dat Melissa staat te wachten voor de poort.
Ik loop naar haar toe en vraag of we naar binnen gaan.
We lopen naar de deur toe bellen aan en de deur wordt open gedaan.
"Hey." zeg ik maar om de stilte te verbreken.

Niall P.O.V.
Als eindelijk de deurbel gaat loop ik naar de deur en doe de deur open.
Als de deur open is staat ze daar het meest mooie meisje in m'n hele leven er valt alleen wel een pijnlijke stilte. Om die stilte te verbreken zegt Carly maar "hey." "Eh hey kom er in." Zeg ik maar. Als ze binnen zijn en ze zitten op de bank zegt Zayn: "Vertel eens wat over jullie zelf." "Ik begin wel." zegt Melissa. "Ik ben Melissa Donkers ik ben 17 jaar ben enigst kind en de beste vriendin van Carly." "Nu ik." Zegt Carly. "Ik ben Carly Botlon ik ben ook 17 jaar en ik heb ook nog een broer maar ik weet niet hoe die heet en ook niet hoe die er uitziet."

"Heb je misschien een foto?" Vraag ik. "Ehm ja even zoeken." Ze pakt haar telefoon en laat een foto zien.

BEWERKT


The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu