Harry P.O.V.
Ik wordt wakker en loop naar beneden. Als ik beneden kom zie ik dat Carly al beneden zit. Heuj Carls hay Haz. Ben je al lang wakker? Eeeeuh I dunno dat hou ik toch niet bij? Weet ik het t is jou leven. Eigenlijk he zijn wij echt 2 droogkloten. Ja dat kan gebeuren antwoord ik terug. HEEEELUUUPP Horen we iemand ineens schreeuwen. Zayn wat moet je?! Schreeuwt warschijnlijk Louis terug. Eeeeh ik moet naar beneden. Ja duz je bent geen invalide weer je nog! Jaja ik ga zelf wel. Jij bent de dag lekker luid begonnen Zayn. Zegt Carly. Jaja weet ik.
*tijdsprong van 1 maand*
(Nogsteeds Harry P.O.V.)
Gooood Ehm morning? Denk ik? Nope Haz Goodafternoon krijg ik van een paar mensen terug. Ja kan ook ja. Guys ik ga naar de supermarkt wie gaat mee? Vraagt Perrie. Ik ben te lui zegt Carly vet droog ik heb ook geen zin zeg ik. Niall? Euuhm ik blijf denk ik ook hier. En de rest? Wij gaan wel mee. Okay we vertrekken over 5 minuten! Als iedereen weg is laat ik me lang uit op de bank ploffen. Carly komt aan rennen en laat zich met een oerkreet op me vallen. Jemig moest dat? Vraag ik terwijk Carly nogsteeds op me ligt. Ehm ja denk het wel. Oke weten we dat ook weer. Onze hoofden zijn een paar centimeter van elkaar verwijderd en ze komen ook steeds dichter naar elkaar toe. Steeds dichter en steeds dichter totdat onze neuzen elkaar aanraken. Dan draait Carly haar hoofd een beetje en dan dan raken onze lippen elkaar.
CARLY? HARRY? WHAT THE FLUNKEMUNK DOEN JULLIE?!
Niall P.O.V.
Ik ben boven bezig met liedjes schrijven maar het wil niet meer. Dus ik leg mijn gitaar weg en loop naar beneden. Als ik beneden ben loop ik de woonkamer in en zie Carly op Harry liggen te zoenen TE ZOENEN!
Dus ik begin te schreeuwen: CARLY? HARRY? WHAT THE FLUNKEMUNK DOEN JULLIE?! Nou eh ja ehhhm het zit zi Niall. Begint Carly. Nee t is mijn schuld ik had moeten terug trekken sorry Niall. Zegt Harry. Ja vast Carly misschien is het beter dat wij niet meer samen zijn. Nadat ik dat heb gezegd begin ik te huilen en sluit me op in m'n kamer.TamTamTaaaaaaaaam
Sorry dat☝ moest gewoon ik kon het weer eens niet laten.
Butttt hier weer een deel. En voor mij Herfstvakantie yaas ik woon ergens in het Noorden dus ik weet niet of jullie al vakantie hebben.
Dit deel is speeciaaal gemaakt voor LarieKoeKie en Myrt als je daar niet meer op zit voor meligebibs omdat ze nu op Texel zit ennuuh ze denkt dat ze een rot vakantie krijg
Ik hoop dat jullie het nogsteeds leuk vinden!X Me
JE LEEST
The Sis Of Louis Tomlinson✔
FanfictionCarly Bolton is een meisje van 17 jaar en enig kind maar ze weet wel dat ze nog een broer heeft. Haar vriendin Melissa zegt dat ze echt super veel op DE Louis Tomlinson lijkt. Melissa heeft via de radio kaartjes gewonnen voor een concert + meeting...