Hoofdstuk 25

1K 36 1
                                    

P.O.V. Lou

Nadat Carly dat had gezegd begint ze te huilen en te hyperventileren. Carly rustig is niks. Jawel want dan ben ik de gene die 1D heeft vermoord en en dan. CARLY rustig. Sorry ik weet niet wat ik moet. Ja dat merk ik. Louis je helpt niet echt ofzo. Sorry sis marruh je gaat mee? Ja denk het. Laat het me anders maar gewoon weten veel plezier met wat je vandaag gaat doen en ik loop de kamer uit.

P.O.V. Carly
Soms heel soms hoor kan ik Louis echt wurgen. Maar goed ik ga me verder klaar maken voor mijn date met Harry. Precies om Half 7 loop ik naar beneden en zie dat Harry er ook al staat. Hazz je vangt vliegjes. Euh ja sorry? Nee geeft niks zeg ik en loop het huis uit. Waar gaan we heen? Dat wil je wel weten hé? Probeert Harry zo zwoel mogelijk te zeggen en ondertussen ook nog tegen de auto aan te leunen. Maar het kwam er zwaar Mongolisch uit en hij leunde verkeer waardoor hij nu op de grond ligt. Ja dat lijkt logisch als ik vraag waar gaan we heen dat ik dan wil weten waar we naar toe gaan. Zeg ik met zo'n duh hoofd. Als we in de auto zitten doet Harry de radio aan en als Stitches komt begin ik eerst zachtjes mee te zingen en later begint Harry door de auto te schreeuwen.

  You watch me bleed until I can't breathe
Shaking, falling onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches
Tripping over myself
Aching, begging you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needing stitches

Just like a moth drawn to a flae
Oh, you lured me in, I couldn't sense the pain
Your bitter heart cold to the touch
Now I'm gonna reap what I sow
I'm left seeing red on my own

  Got a feeling that I'm going under

But I know that I'll make it out aliveIf I quit calling you my lover
Move on  

Als het liedje afgelopen is kijkt Harry me aan van: Wat doe jij allemaal. Harry waar gaan we heheen? Blijf ik doordrammen. Carly dat kom je zo wel te weten en als je het nog een keer vraagt tape ik je mond dicht. Je hebt toch geen tape in je auto liggen zeg ik koppig. Weluus. Oke dan wil ik dat weel eens zien en ik vraag opnieuw: Haaaaarryyyy waar gaan we heeheeen? Harry zet de auto aan de kant doet het desbordkastje open haalt er een tape ding uit en plakt tape op mijn mond. Ik zei toch dat ik tape in mijn auto heb liggen zegt Harry terwijl hij aan het wenkbrouwwiebelen is. Mgdgf wagsdgf gahsxd wgdcgc ndfhgf hdcg dhfd? Probeer ik te vragen.

P.O.V. Harry

Nadat ik tape over de mond van Carly heb geplakt zegt ze:Mgdgf wagsdgf gahsxd wgdcgc ndfhgf hdcg dhfd? En nu duidelijk graag. Ze haalt de tape van haar mond en vraagt Maar waar gaan we nou heen dan? Als je nog even geluld hebt dan zijn we er nu.

Heej piepolsss hier weer een deel! Waar zouden ze zijn? jullie weten het niet maar ik ook niet hehee. Maar goed echt ongelooflijk bedankt voor de 3K Reads!!! En ik ben gewoon over 2 dagen 12 nu voel ik me even heel erg stoer. 

X Me.




The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu