Carly P.O.V.
De laatste paar dagen heb ik Niall niet veel gezien. Eigenlijk ben ik best wel benieuwd wat ie allemaal doet. Tussen Harry en mij is alles goed want we zijn nu een soort van samen. Denk ik? Ach ik weet het allemaal even niet. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door iemand die van de trap af valt. Glanzendek*tviolen! Ik sta op om te kijken wie er nu weer is gevallen en die Liam droog op de grond liggen. Alles goed? Eh ja denk het wel. Okay dan is het goed. Wil je me omhoog helpen Carl? Nope dat doe je maar lekker zelf. Pliejz? Okay t zal wel moeten anders ga je door het huis heen schreeuwen en bijna iedereen slaapt nog dus ja. Ik help Liam omhoog en besluit om maar eens naar Niall's kamer te gaan dus ik loop naar Niall's kamer en zie dat de deur op een klein kiertje staat. Dus open de deur en zie dat de kamer leeg is heel leeg. Ik wandel een beetje door de kamer en zie dat er een briefje licht en er staat op: Voor Carly en de Andere. Nee allemaal vragen spoken door mijn hoofd. LIAM! Schreeuw ik door het huis. Ja ik kom rustig. Jaa ik ben dr watskeburt? Niall Brief weg leeg en en. En nu duidelijk? Niall is weg de kamer is leeg en er ligt een brief met Voor Carly en De Andere. Ik maak de andere wakker. Wie gaat wie maakt wie wakker? Horen we Harry zeggen. Ik wilde jou en de andere wakker maken. Eh oke. Harry zit en blijf. Woef. Haz ff serieus. Jaja sorry ik doe al serieus. Liam loopt de kamer uit en ik ga bij Harry op schoot zitten. Hey zegt Harry en legt zijn hoofd op mijn hoofd. Hay zeg ik terug. Harry buigt zijn hoofd naar mijn oor en fluisterd:" Ehm misschien is dit een verkeerd moment maar wil je misschien een keer op date?" Natuurlijk zeg ik terug. Als Liam eindelijk terug komt met de andere jongens stuitert Louis op het bed en valt er aan de andere kant heel hard af. Ennnn waarom moesten we wakker worden? Vraagt Louis terwijl hij op de grond ligt. Nou kijk begin ik. Ik was benieuwd hoe het met Niall is dus ik ging naar boven zag de deur op een kier staan en deed dus de deur open de kamer was leeg en er lag een brief waar op stond Voor Carly en De Andere. Toen riep ik Liam en nu zijn we met z'n alle hier. Oke wie gaat er voorlezen? Ik doe wel biedt Harry aan. Hij opent de brief en zijn ogen worden groot.
TAMTAMTAAAAAAM
Hehe Cliffhanger dat was even grappig sorry
JE LEEST
The Sis Of Louis Tomlinson✔
FanficCarly Bolton is een meisje van 17 jaar en enig kind maar ze weet wel dat ze nog een broer heeft. Haar vriendin Melissa zegt dat ze echt super veel op DE Louis Tomlinson lijkt. Melissa heeft via de radio kaartjes gewonnen voor een concert + meeting...