Hoofdstuk 33

632 31 0
                                    

P.O.V. Carly

Vandaag is het eindelijk zover! We gaan op tour. Ik heb even een lijstje gemaakt met landen waar we heen gaan.

Engeland
Ierland
Nederland
Duitsland
België
Frankrijk
Italië
Noorwegen
Zweden
Denemarken
Dan nog een paar in Amerika en een paar in Australië
~ik ga niet de hele tour schrijven want dat is heel veel werk~

NIAAAAL?? Schreeuw ik door het huis heen. Ondertussen is Niall al een beetje bijgedraaid en we zijn gelukkig weer vrienden. WAT MOET JE CARLY? Krijg ik uiteindelijk terug. WIL JE ME HELPEN? Schreeuw ik terug. WAAROM VRAAG JE NIET EEN VAN DE ANDERE JONGENS? OMDAT DIE AL IN DE TOURBUS ZITTEN DUH. I'M COMINN. Na nog geen 2 minuten staat Niall naast me en vraagt:''Waarmee moet ik je helpen?'' Nou kijk begin ik. Ik heb 2 koffers en ze zijn zwaar wil jij 1 doen en dat ik dan die andere doe? Ja s goed heur. Antwoord Niall. Als we na veel obstakels beneden zijn gekomen komen we erachter dat ze ook nog in de tourbus moeten. Jemig waarom zijn je koffers zo zwaar?! I dunno ik moet gewoon alles mee ofzoiets.

~tijdsprong van ongeveer 3 uur~

HARREEEH I WANT SOME KISSIEES! Zeg ik ineens heel random door de bus. Ik zou zeggen loop erheen en scoor een paar kusjes meid zegt Melissa heel droog. Haha wat ben je toch weer grappig Melis ga jij maar bij Louis kusjes scoren. Nadat ik dat heb gezegd loop ik door de bus heen om Harry te zoeken. Na 5 minuten zoeken ben ik klaar met zoeken en pak mijn telefoon er maar bij en stuur ik maar iets in de groepsapp waar de jongens en hun vriendinnen in zitten.

U: Mensen Harry is vermist weet iemand waar hij is?

Lou: Nope sorry.

Hazzy❤: Schatje ik zit op de plee -_-

U: Oh eheh welke boven of beneden?

Zaynie: Boven want ik zit beneden.

U: Dan kom ik zo naar boven bc I want some kissiees

Hazzy❤: Als je daar gelukkig van wordt meid dan moet je het vooral doen.

Ik sluit whatsapp af en sprint naar boven en ga voor de wc-deur zitten. Als Harry de wc uit komt lopen is het eerste wat hij zegt:''Serieus Carls heb je de hele tijd voor de wc gezeten?...'' ~dat zijn veel leestekens achterelkaar eheh~ Misschien zeg ik met een pedoface. Marruh wat wilde je nu van me? Vraagt Harry. Kussiees! Oke kom hier dan zegt Harry uitdagend.

Oke kut eind. Maar goed er is weer een deel dus euh ja.

X Me.

The Sis Of Louis Tomlinson✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu