Rozdział 9

88 8 6
                                    

~Parę miesięcy później ~
Minęło parę miesięcy odkąd poznałem Matthewa..sam nie wiedziałem dlaczego ale od ostatniego czasu zaczął mi się podobać.. Nie tylko zacząłem zwrać uwagę na jego charakter ale również na jego wygląd. Wczoraj oglądaliśmy film i nawet nie pamiętam kiedy zasnąłem. Teraz właśnie wtulilem się w dość twarda poduszkę...chwila przecież poduszki się nie ruszają....szybko więc podniosłem wzrok i ujrzałem tam twarz mojego tatusia...znaczy Matthewa ale dość dawno nie mówiłem do niego po jego imieniu.
Zarumieniłem się dość mocno a następnie próbowałem wstawać z łóżka, ale Matthew mi to uniemożliwił pociągnął mnie za nadgarstek a następnie przyciągnął do swojego wyrzeźbionego torsu.
Rzadko okazywał mi uczucia w taki sposób ale ostatnio zdarzało się to coraz częściej przez co byłem lekko zmieszany.
Samoistnie zaciągnęłem się jego zapachem pachniał mieszanką wody kolońskiej oraz cytrusami..uwielbiałem ten zapach.
Per Matthew
-Wiesz, że muszę iść do pracy kruszyno? - Chociaż sam zaciągnąłem go do przytulenia to i tak dość długo się we mnie wtulał, nie żeby mi to przeszkadzało ale chociaż byłem szefem nie mogłem się spóźniać.
Ponieważ pogarszałbym swój autorytet.
-Och..przepraszam.-Uniósł się a następnie spojrzał na mnie lekko zarumieniony. Ostanie czasy dość często się przy mnie rumienił.
Mniejsza o to, wstałem a następnie skierowałem się w stronę łazienki.
-----------------------------
Witajcie
W wakacje postaram się mieć większą wenę do pisania, 10 rozdział pojawi się prawdopodobnie w weekend. Pozdrawiam 🧸

Little angel [Zawieszona]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz