Kaira mansion,
Naira and kartik become shocked to listen Kaira talk.
Naira about to come down but stop at his track.
Kartik: princess aage kya huya.
Kaira: papa...woh...Bhaiyu..
Flashback.
Kaira bite on man's hand and run towards Sam and kairav just then man take out gun and shoot on kaira's back.
Sam: doll..
Sam run towards her, and jump and push kaira and bullet hit on Sam chest.
Kairav: bhaiyu...
Kaira stand up and look at Sam who is looking both of them before closing his eyes.
Kaira: bhaiyu...
One bodyguard take kaira and kairav and started running..
Kaira: uncle bhaiyu.
Bodyguard: kuch nahi hoga Sam ko tum chalo dono.
Man: hey search them I want both live or death in any condition.
Man's bodyguard started searching kaira and kairav.
Kartik's bodyguard with kids hide behind the bushes.
Kaira: bhaiya bhaiyu ko kuch hoga toh nahi na.
Kairav: nahi princess kuch nahi hoga.
Bodyguard: baccho bolo mat wo yahi aa rahe hai.
Bodyguard take out his gun and look the man's Bodyguard and his bullet.
Kartik's Bodyguard: mere pass toh sirf 2 hee bullet Hai aur yeh 4 log Hai ab kya karu par mujhe kisi bhi halat mein prince or princess ko bachana hoga.
Man's bodyguard: tum us direction mein dekho aur tum us me.
Two bodyguard goes on opposite direction..
Kartik's bodyguard: baccho yahi rehna aur kuch bolna nahi ok.
Kaira aur kairav: ok Uncle.
Bodyguard goes from behind and hold man's bodyguard neck and turn it away he died.
Another bodyguard came to hit him but he shoot on his chest.
Listening bullet voice another 2 bodyguard came and surrender Kartik's bodyguard.
Kartik's bodyguard about to shoot but man's bodyguard shoot him.
Kaira shouted, no...
Kairav hold her mouth but it's too late.
Man's bodyguard hold both of them.
Kairav: uncle please leave us.
Bodyguard: shut up..
Kaira and kairav both started crying..
After few steps kairav hold stone and hit on man's hand which hold kairav's hand.
Bodyguard: you bloody..
Kairav: doll run.
Kaira: no bhaiyu.
Kairav hold kaira hand and started running.
Bodyguard started chasing them.
Kairav and Kaira both reached near camp kairav push kaira into the camp gate and about to enter just then bodyguard hold his hand and take him on his shoulder and leaves from there.
Kaira: bhaiya...
Flashback ends...
Kaira hug kartik, papa bhaiyu aur bhaiya ko kuch hoga toh nahi.
Naira came down and about to say something to kaira but kartik hold her hand..
Kartik: Julie take kaira inside and make her eat food and take care of her.
Julie take Kaira inside the room..
Naira: kartik tumne mujhe roka kyu.
Kartik: kyuki isme princess ki koi galti nahi hai.
Naira: really Kartik Sara sach janane ke baad bhi tum yeh bol rahe ho, pata nahi Mera Sam kaisa hoga woh zin...
She started crying.
Kartik about to hold her but Naira show her hand.
Naira: no Mr Goneka..
Kartik: jaan mein tumhara Kartik hu..
Naira: nahi Mr Goneka jo mere samne khada hai woh Mera kartik nahi balki Russia ka king hai, yahi kaha tha na tumhe kaira ko trip par send karte waqt..
Kartik: Haan jaan par.
Naira: Naira.. Mr Goenka not jaan.. you are king and I am a poor mother who want to Came to you for her kids rescue, please king Save my kids, I want my both kids she fold her hands and started crying.
Kartik: Jaan meri baat.
Naira: kya Sunu Haan aur kyu Sunu tumne Suni thi meri baat mein baar baar bolti rahi kartik mat bhejo kaira ko par nahi tum toh pati se king ban Gaye toh ab kya huya, Lao do mere bacche tumne kaha tha na mere bacche sahi salamat wapas aayege toh kaha hai..
Kartik: Jaan Sambhalo khud ko.
Naira: kya sambhalu ek baar phele bhi mene tumahre karan apna baccha khoya tha aur aaj fir se mere baccho ki jaan khatre mein sirf tumahre karan Mr Goneka..
Kartik about to say just then vivaan came inside the mansion.
Vivaan: kartik pata lag gaya kon hai woh.
Kartik: kon hai woh jaldi batao mein use jinda nahi chhodunga..
Vivaan: Michael David Willsome your step brother. He came to take his father's death revenge from you.
Kartik:Michael..
Naira: yaha Shor machane se kuch nahi hoga Mr Goneka jao jaa kar uske mansion mein chillao, aaj tumhare past ke karan fir se mere baccho ki jaan khatre mein hai mein already apna ek baccha kho chuki hu ab mujhme aur takat nahi hai please king I beg you give me my kids back..
Kartik: jaan plz no..
Naira: Mr Goenka jab tak Mere bacche mujhe nahi lake de dete apni shakal bhi mat dikhana mujhe samjhe now out Mr Goenka.
Vivaan: Naira yeh tum.
Naira: bas mujhe kuch nahi sunana, khade kyu Hai Mr Kartik Goneka uff king go, I want my kids fit and fine in my arms in this mansion.
Kartik: ok jaan I promise I will give you yours kids ASAP..
Kartik leaves the mansion and Vivaan also goes out with him, Naira sit on her knees and started crying...