11▪︎ Yağmur Yağacak

259 20 17
                                    

🎼Göksel- Aşkın Yalanmış

▪︎☕️▪︎

" Ne kenarda çalan bir plak ne de kırılan çerçevenin içinde duran, maziden bir fotoğraf anlatabiliyordu seni. "

- Neslihan'dan -

Birini en çok evinden mi tanırdınız, ev oluşundan ? Kaçtığınız, görmezden geldiğiniz yere tekrar gitmeye cesaret edebilir miydiniz?
Benim hayatım hep cesaret etmekle geçmişti, kaçtığım yere defalarca geri dönmüştüm ve birini en çok ev oluşundan tanımıştım ama şimdi karşımda duran bu ev birini değil, kendini tanıtmak istiyordu.
İçinde yaşayanı tanımaktan çok önce onu tanımalıydım sanki.

Yıllar önce sevdiğim adamın beni terk ettiği ve yıllar sonra aslında hiç terk edemediğini hissettiğim bu yere tekrar geldim sebebi ne bilmeden.
Hatıramın yandığı yere bakmaya dayanamadığım için hemen eve çevirdim bakışlarımı. Deniz çok hırçındı bugün, öfkesinden geçilmiyordu ve yağmurun geleceğini söyleyen bulutlar gri rengin en koyusunu takınmışlardı üzerlerine ama ona rağmen neden açıktı ki bu evin kapısı ardına kadar? Fırtına kopup içeri kadar gelir de ıslanırım diye korkmadan, neden açılmıştı ?

Elimi kaldırıp kapıya dokundum ve sanki daha da açılabilirmiş gibi ittirdiğimde, ben eskinin en derininden gelenim der gibi gıcırtılı ses geldi kulağıma. Hemen gözlerimi kapatıp dişlerimi sıktım. Tahtanın çıkardığı o mazi sesinden başka
hiçbir gıcırtı güzel
gelmezdi benim kulağıma.

Bazıları acı sever
Bazıları bela çeker

Benim sevdiklerim üzerine, yanlışı göstermek ister gibi bir melodi başladığında çoktan salon diyebileceğimiz kısma gelmiştim. Gramafon biraz ileride olmasına rağmen şarkı kulağa çok az gelebiliyordu, çok eskiydi belli ki. Çaldığı gibi maziydi , kendini yeni başlatan plaktan gelen..

Bıçağın kestiği yeri
Yara izlerini sever

Hazel: Acı ama zor bir nakarat
değil mi? Dikiş atmaya
benzemiyor pek.

Korkarak gözlerimi plaktan çektim. Hep böyle sessiz sedasız beliriyordu insanların yanında?

Neslihan: Yine korkuttun beni.

Hazel: Özür dilerim, istemsiz yapıyorum. Eski bir alışkanlık.

Neslihan: Önem-
Sorun değil.

Hazel: O sana ' önemli değil ' mi derdi? Okyanus adam yani.

Şekersiz Kahve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin