After story

347 69 228
                                    

_اصلا کدوم بیشعوری اینو دعوت کرده بود؟!.یه تنه زده ریده تو عکسم.

جیمین چشم‌هاشو برای جونگکوکی که به مدت نیم ساعت مشغول غر زدن بخاطر یه عکس بود،چرخوند و گیلاسی رو داخل دهان خودش انداخت.

_محض اطلاع شوهرت!.

خب آره.
ورنون و پدرش توسط سوکجین به مراسم ازدواجش دعوت شده بودن و انگار حرص خوردن بیش از حدش حواسش رو هم پرونده بود.

_من نمیفهمم کوک.
چه مشکلی تو این عکس میبینی که بیخیال نمیشی؟

مو مشکی درحالیکه چشم‌غره‌اش رو به سمت جیمین پرتاب میکرد کمی روی کاناپه جابجا شد و عکس رو روبروی چشم‌های پسر گرفت.

_نمیبینی؟؟ با اون لبخندش دقیقا کنار جین ایستاده و عکسمونو خراب کرده!

_خب این همه عکس داریم از اون شب چرا گیر دادی به همین یکی؟ اگه خیلی اذیت میشی بندازش دور.

_نمیشه اینجا خیلی خوب افتادم.

جیمین با حرص مشتش رو از گیلاس پر کرد و داخل دهانش چپوند تا صدای غرشش خفه بشه و هیونگش رو با تکه پاره کردن همسر آزاردهنده‌اش نا امید نکنه.

بعد از یکسال قرار گذاشتن بالاخره ازدواج کرده بودن و چند وقتی هم ازش میگذشت.

عکس‌های شب ازدواج یکم بعد از اون شب به دستشون رسیده بود اما چندتایی هم که از قلم افتاده بودن به تازگی براشون فرستاده شد و حالا جونگکوک از خیر همون یک عکسی که ورنون داخلش حضور داشت نمیگذشت!.

هرنوع ایراد ممکنی رو از چهره و ژست پسر تا مدل لباسش گرفته بود و جیمین تا پرت کردن خودش از پنجره آپارتمان فقط یکم فاصله داشت.

_خب الان من چیکار کنم؟؟ میخوای قیچی بیارم اون مادر مرده بدبختو کات بزنی عکست؟

جونگکوک نچی کرد و عکس رو روی میز انداخت و با اخم پررنگی به جیمین و ظرف گیلاس داخل دستش خیره شد.

_هی مردک! انقدر نخور جین اونارو برای من گرفته!.

_بدبخت خسیس چشم نداری دوتا گیلاس از گلوی من پایین بره؟

_دوتا چرا ولی داری مثل فیل با خرطومت هورتشون میکشی!.

جیمین بی‌توجه به اعتراض پسر دونه رو داخل ظرف تف کرد و یکی از گیلا‌س‌هارو به سمتش انداخت.

_بگیر خودتم بخور گشنه!.

جیمین واقعا کم مونده بود از دیدن ادا و اطوارهای جونگکوک حین این یه سال سر به بیابون بذاره مخصوصا که از بعد ازدواج با سوکجین هیونگش تشدید هم شده بود.

جوری برای رئیس کیم ناز و کرشمه میاورد و توقع داشت تک تکشون خریده بشه که اگه مرد نبود هرکسی فکر میکرد حامله‌اس!.

𝖫𝖮𝖢𝖮 𝖲𝖤𝖮𝖴𝖫'𝖲 ‖ JINKOOK "COMPLETED" Where stories live. Discover now