Giriş -1

2.9K 162 115
                                    

Öncelikle bu kitabı seri şeklinde yapmak aklımda vardı ama nasıl yapacağımı bilemiyordum. Aklıma bu fikri sokan takipçim için teşekkür ederim.

Hemen başlama tarihi yazın bakayım.

Ada ve Kıraç bir süreden sonra sıkıyor. Ve bende kafayı yemek üzereydim. Biraz da mafya evreni yazmak istiyorum. Enemies to lovers.

HOPTEK HOPTEK OYNAMAK İSTİYORUM.

Sevil ile rezil olmak istiyorum.

Kimse çalmasın diye göt korkusundan hemen kapak yaptım ve giriş bölümü yazdım. Travma oluştu bende bilen bilir.

Oh. Bu kitap ile Arseni sevip diğer kitap ile nefret edeceksiniz. Buna hazır mısınız?

HAZIR MISINIZ?

HAZIR MISINIZ?

Ben değilim. O zamannn. Açıklamanın aynısını yazdım aşağıya çok da abartmayın. Amaç fikir almak sizden.

...
"Beni hafife alıyorsun." Dedi oturduğu deri koltukta dikleşirken. Hmm. Saldırmaya hazır aslan. Severim.

"Bunu şeftali kokan bir mafya mı söylüyor." Dedim. Onu kopyalarken cümlelerini tamamlamak yerine sadece bekledim.

"Şeftali?"

Başımı aşağı yukarı salladım. "Ne sıktığını bilmiyor musun?"

"Biraz sonra neler olacağını çok iyi biliyorum." Ah onu bende çok iyi biliyorum.
...

Arsenin en baştan beni benim için sıradan bir karakter olmadığını biliyordum. Bu onun hikayesi. Yeri gelicek klişeliğin dibine vuracağız. Yeri gelicek ağlayacağız, güleceğiz. Kısaca bu kitap Ah be hocam bitse bile devam edecek bir kitap. Bu biraz beni avutuyor.

Paralel gidecek olaylar. Daha planlamadım. Ama bunu da plana oturtunca mükemmel olacak.

Yer zaman mekan farklılıkları olabilir. Ama "şunda şunu yapmıştı." "burda zaman farklı." "neden bu önce oldu?" gibi şeyler demezseniz sevinirim.

Oh.

Soramadım. Hararet yaptı bu kitap bende.

Nasıl gidiyor?

Sizi seviyorum. 1. Bölümde görüşmek üzere.

Muahh.

AH BE FİZİK!?+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin