♟️bölüm 7

544 78 85
                                    

İyi okumalar
...
Telefona bakakaldım. Sırf benim tatlımı attı diye bir çalışanına zarar vermişti. Çok caniceydi. Elimdeki telefonu yatağa bıraktım. Kendi atsa, delidir her şeyi yapar derdim. Başka birinin atması üzücüydü. Fakat başla biri attıktan sonra Arsenin bunu öğrenip kendince ceza vermesi. Çok çok kötüydü. Hakkına girmişti. Onun, bunu pek önemsediğini düşünmüyordum.

İlk defa bu işin şakasının olmadığını biliyordum. Ya oyunun bir parçası olmaya devam ediyordum ya da sinir sinirsel bozukluk bir şeyleri vardı. İkinci kesindi. Birinci ise çok muhtemel.

Şeftali kompostosu: gölgen olmak zevkli

Gözümün ucu ile baktım. Koca muz aşkına. En büyük koca muz aşkına. Bana bittin demişti. Bittin demek çok fazla şeye yorulabilirdi.

1)Hayatını bitirmek anlamındaki bitmek.

2)Bir şeyin sonu olarak, bitmek.

3)Sana yapacaklarımı bilemezsin olarak ,bitmek.

4)Seninle oyunlar oynayacağım adlı bitmek.

5)Beni aşırı önemsemek anlamında bitmek.

6)Altta kalmamı ister gibi bitmek.

TDK olmasam da. Dediği şeye dikkat etmem gerekiyordu. Altta kalmasam nolur ki. Son kumarı oynayıp yorgun gençliğimi koysam ne olur ki. Kafama bir kurşun yiyip otursam ne olur ki. Tek zararlı çıkanın ben olacağım kesindi. Hiç bir işe yaramayacaktı. Ona sarılırken inceden inceden o anın devamının nelere yol açacağını biliyordum.

Kendimi ondan uzak tutarsam hayatımın onun kontrolünde olan bir kısmını kurtarabilirdim. Abim de çok şüpheci bir insandı. Yakın zamanda bunu öğrenirdi.

Teorik düşünmeye başlamıştım. Boşuna hayal kurmaya gerek yoktu. Gerçekleri yaşamak varken beyni neden olmayan bir gerçekliğe inandırayım.

Hayatın insanın hayallerini yaşayacağı kadar uzun olmadığına inanıyordum.

Düşüncelerim evrildikçe evrildi. Telefonuma tekrar bir mesaj gelince beni baskıcı düşüncelerimin kıyısından çekip kurtardı.

Şeftali kompostosu: bir şeylerin farkına mı vardın?

Parmaklarım ekranda gezindi.

Ben: evet ve bunu sevmedim.

Şeftali kompostosu: ne üzücü.

Şeftali kompostosu: yarın 12 de kapındayım bir dakika geç görürsem ailenle tanışmaktan zevk alırım.

Ben: seni yarasa anneleri yesin.

Şeftali kompostosu: ?

Yarasa anneleri daha yırtıcı oluyordu.

Şeftali kompostosu: sana anlayışlı davranmak zorunda değilim.

Ben: ergen gibi davran. Sesin daha yeni kalınlaşmış gibi. Sevgiye muhtaçmış gibi.

Onu burdan vurduğum sürece geri dönüt hep alacaktım.

Şeftali kompostosu: birbirimize laf sokmayalım istersen.

Cevap vermedim. Daha fazla uzatmak istemedim. Fakat Arsen arsenliğini bırakmayıp bir mesaj daha attı. Hem de ben sohbetteyken.

Şeftali kompostosu: ergen değilim Sevil. Bunu sende anlayacaksın.

Bu sefer kesinlikle mesajlardan çıktım.
haberlere baktım. Ergenliği içerlemiş olması minik bit zaferle kapanışı yapman için yeterliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AH BE FİZİK!?+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin