♟️bölüm 3

819 78 38
                                    

Yazım hataları olabilir. Bugün tüm gün neredeyse eve bile giremedim. Hemen dedim size en azından ah be fiziğin bölümünü atayım.

İyi okumalar
...

Bu adamın kan ve dehşet içeren katliamları yok muydu? Varsa siktirip gitmeliydi. Yoksa da gitmeliydi.

"Hayır içmiyoruz sen siktir olup gidiyorsun." Sinirleniyordum.

"Kurall-"

"Sikeyim kurallarını!" Etrafımızdaki insanların bakışlarını hissettim. Sokak ortasında küfür eden bir kadın vardı. bende bakardım. Bu adamın başımdan gitmesi için başka ne şaklabanlıklar yapacaktım.

"Bana bağırma." Sesi ölümcül bir sakinlikle bedenimde dolandı. Bir anlığına ona bakarken gözümün önü karardı. "Daha ayakta duramıyorsun." Dirseğime elini doladığını hissettim. Dirseğimi kurtarmaya çalışırken de ameliyat yerim sızladı.

"Sen gelene kadar gayet iyiydim." Sessiz kaldı. Gözlerimi tekrar açtığımda dirseğimdeki elini sıkılaştırıp beni arabasına yönlendirmeye başladı. Kaldırımı işgal ediyordu. Park falan etmemişti.

"Ben istemiyorum. Bağırırım. Taciz ediyorlar derim. Bırak." Kolumu çekmeye halim yoktu ama son gücümle ona direniyordum. Elini belime koyunca ise pes ettim. Arabasına kadar getirmişti zaten.

"Bir yerlerde başına bir şey gelmeyeceğine emin olsam. Bırakırdım." Kapıyı açtı. Başıyla içerisini gösterince omuzlarım yenilgi ile düştü. Haklı olduğunu kabul etmiyordum. Sadece dikişlerim yeni alındı.

Arabaya bindim. Kapıyı sertçe kapattı. 5 dakika sonra yine yan yana oturuyorduk. Sesli bir nefes alıp verdim.

"Eve bırak bari."

Cevap vermedi.

"Acayipsin yemin ediyorum." Mırıldandım. Şeftali kokusundan boğulmama çok az kalmıştı.

"Manyak olduğumu da söylüyorlar." Sesindeki bilmiş maske ile konuşurken beni pürdikkat dinlediğini yeni farkettim. Hareketlerime dediklerime dikkat ediyor ama bilerek cevap vermiyordu. Böyle bir erkekle ilk defa tanışsam da ben mafyayı sadece kitaplarda severim.

Keskin orman gözleri ile bakışlarımız kesişti. "Sikimde değil." Dedim. Gözlerinden geçen şaşkınlık emaresi görsem de kaybolması yarım salise almıştı. Dudak büktü.

"Küfür ağzına yakışmıyor."

"Benim ağzıma yakışan şeyler beni ilgilendirir." Asabi olmam normaldi. Çantamın içinden telefonumu çıkardım. Hayır. Bel altı anlamadım. Ben ve sex çok ayrı kavramlar.

Bok

"Konuyu nasıl da cinselliğe bağlıyorsun." Sesindeki gizli bir hayranlık vardı. İnatlaşmak istemiyordum. Kendimi tutamadım.

"Hayır bağlamıyorum. Sen beyninle düşünmek yerine başka yerlerinle düşündüğün için öyle anlıyorsun."

"Düşüncelerimi bilsen. Böyle bir şey diyemezsin bile." O karanlık ses tonu günahlarla bütünleşmişti. Çok bilimsel bir şey yapıyormuş gibi de bir izlenimi vardı. Artık bir şey demedim.

Ön camdan yolu izlerken başımı koltuğun başını dayadım ve hız ibresinin 100 den aşağı inmemesi dışında hiç bir şeye dikkat etmedim. Aşırı hızı sevmediğimi farkettim adam sayesinde. Koca muz aşkına o sürücü koltuğunda ben olsam hıza bayılırdım.

Kapımın önüne gelene kadar dalgınlıktan kurtulamadım. Boş bakıp boşluğa düşmüş hissediyordum.

Çantamı kavradım. Arabadan inmek için hareketleniyordum. "Ada ile konuşursan ona üzgün olduğumu söyler misin?" Sesindeki anlamı anlayamadığım için başımı çevirip orman rengi gözlerine baktım.

AH BE FİZİK!?+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin