4 bölüm

58 11 0
                                    

Mert'in yüzünden hızlanlar kalbim  hayla etkisini sürerken aklım hayla başka bir odağı var.

Yaa babamda onlardan biriysen yada babamda bir meleğe aşkı olduysa.

Yada cidden şuan benle uğraşan bir melek varsa kafamda bin ton düşünce ve benim çıkmaz bir yolda yürümek ten başka birşey yapmak amacın tasimama.

Mert'in dürtmesiyle irkilerek yerinden sıçardım

"kızım iki saattir sana sesleniyorum "

Anlamsız bir biçimde ona baktım ne diceğimi bilemez bir biçimde.

"Iyımısın sen bak bişey varsa şöyle bana "

Evet anlamında kafamı saladım başka ne diceğimi bilmiyordum.

İyi miydim fiziki anlamda evet ama  ruhsal olarak küçük çaplı çöküşteydim.

"İyim iyim sen "nasılsın bana cidden bir malmısım gibi baktı ve" iyi ozaman ben gıdıyorum annem aradı tamamı "

Evet anlamında kafamı saladım o koltuktan kalkarken evde yanız kalmam konusuda biraz tedirgindim.

Ayağa kaltım ve onu kapya kadar geçirdim.

Giderken bişey olursa aram konusımda defalarca uyardıktan sonra giti ve birden göğüs kafesimim sıksmaya basladı.

Derin derin nefes alarak odama doğru çıktım.
Kafamda bir soru vardı sadece şimdi yapçak olduğum şeyden emin miydim.

Derin nefes alıp odamın kapsın actım ve içeri doğru ilerledim ve yatagım dibinde duran .
Kitapları düzenlice  yerleştirdim ve yatağıma doğru ilerledim  sakınce oturdum ve beklemeye basladım neyi ve neden beklediğim bilmeden bekledim

                   🌧     🌧     🌧

Nezaman uyudum ne zaman dır uyuyorum hiç bilmiyorum ama kulağımma dolan o sesle uyanmak zorunda kaldım .

"Beni beklerken ne güzel uyuya kalmasın sen öyle Barachiel "

İçim ürperdi bu hisse asla alışamamı galiba. Yerinden kalktım ve odamda göz gezdirdim.

Kimse yoktu  iyice kafayı dedigimi bilem beni korkutuyordu

"Bana niye öyle sesleniyorısun "

Dedim boşluga bi yandan da gözüm odada gezdiriyodum .
Ona dayir bir şey arıyordum ne aradıgım bilmeden bakınıyordum.

"Çünkü sen binim Barachielsun "

Beni duyuyordu bana cevap veriyordu bu gerçek değilse ve ben kafam da kuruyorsam kesinlıkle tedavi görmem gerektiğini düşünmem gerekiyordu

"Benden ne istiyorsun "

"Senden bişey istediğim yok benim küçük Barachiel"

"Sen nesin ve neden seni görmüyorum "

Cevap gelmesini bekledim ama kısa bir sessizli  oldu o an tüylerim diken diken olduğun hisetim .
Ensemde ki o nefes yerin buldu arkam daydı ve bana  çok yakındı saç dibinde nefesin hisediyordum.

"Ne oldugunu bilmek istiyorsun ama zaten biliyorsun ufaklık bana anlamlı bir soru sor "

Bu sefer kısa oldu idâre edin yaa
Bide lütfen yorum yapınkı hikaye beraber sekilledirelim :))


 

Af Bri  Yağmur Meleğim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin