Ne demek gerektiğinin yada napman gerektiğinin bilmediğin an olur konuşamasın hareket edemesin öylece donup kalırsın yaa işte şuna bana olanda buydu odanın ortasında öylece dikeliyordum. Boş bi şekilde sadece heykel gibi duruyordum.
"Dilini mi yuttun küçük Barachie "
Ensemde ki nefesi hayla arkamda olduğunun kanıtıydı.
'Şeyy... Sadece ne diyeceğimi bilmiyorum "
"Vaktim çok sor ne sorçaksam
Bıda bu şansı vermem "Kafamda bir sürü şey dolanırken dilime hiç birşey gelmiyordu. Sorma gereken okadar soru vardiki hangisin sormalıydım ona ne demeliydim.
"Beni ne kadardır izliyorsun "
Aklıma ilk düşenin sormuştum.
"Doğduğundan beri"
"Neden ben"
"Ama bücür hadı daha iyisin beklerdim senden"
Benimle alay ediyordu resmen ne diye bilirim ki .
"Seni göre bilirmiyim "
Küçük bir kıkırtı duydum bu sorum onu güldürmüştü.
"Ben isteyince"
"Sen bir melekmisin "
Babam haklımıydı yada cidden bir melek miydi
"Evet ufaklık"
"Bana niye ufaklık diyorsun "
"Senden baya büyüğüm bücür hemde baya"
"Kaç yasındasın"
"Senin doğumun görcek kadar"
"Benim koruyorsun "
"Evet asıl işim buydu ama beni kendine mühürledin"
Ne ben ona hiç bişey yapmamiştim
Onun varlıgından bile haberim yoktu"Seni tanımıyorım bu dediğin inkansız "
Çok mantıksız ne alaka ben ben bunu ne demek olduğun daha bilmiyordum
Arkamdan boyuma üflendiğinde yerimde sıcradım. Arakama döndüm ve onu görmek için baktım ama bir hiç gibi yoktu"O baksın o gülüşün o sesin beni görevinden mahrum biraktın"
Babam bana her Meleyim farkılı görevi olduğun söylemişti senin görevin beni korumakmı
Derin bi seslilik oldu . Bana doğru geldiğin hissediyordum.
"Hayır bücür ben bir yağmur meleğim"
"Ozaman beni niye koruyorsun"
"Sonradan gelen bir emirdi bu"
"Kimden "
"Bugünlük bu kadar yeter bücür hem annen geldi "
O an dıs kabı acıldı ve annemin sesi yükseldi "ayla gel şu alımdeki poşetleri al"
Etrafa bakındım ama varlığın artık his edemiyordum gitmişti . Anın sokuyla olduğum yer çivilenmiştim🌧 🌧 🌧
Annemin hazırladıgı akşam yemegin akıp masaya oturmuştum ne şükür ki o adam bugün yoktu .
Hemen yemeğimi yedim ve odama çıktım
Bugün çok hızlı gecmişti biraz dinlenmem gerekiyordu.Hemen üstüme pijamalı giyio yatağa uzandım . Yine o his içime dolduğunda istemsizce odada gözüme gezdirdim.
"Beni görmeyeceğini bilmene ramen gözünle arıyosun beni "
Sesini duyunca bana güldüğün anladım.
Birden yatağın boş tarafında çökme oldu ve örtü havaladı. Olayın şaşkınlığıgını atlatamadan iki kol belime dolandı ve beni kendi bedenine yasladı
"Hadi sus ve uyu bücür zaten düzenli bir uykun yok derlerdi de uyuyarak gecemi çeksen uyuman en mantıklısı "
Ben daha agzımı açmadan kelimeleri agzıma dıkmişti sesiz olmak en iyisi gibi duruyordu .
Nefessi saçıma da bir rüzgar edâsıyla gezerken kendime uykunun kolarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Af Bri Yağmur Meleğim(+18)
ChickLit"Yasın kaç" Aklıma ilk gelin sordum geri bir adım artım "Senin doğumun ve babanın ve onda babasın ve onda babasın" "Tam sayı " "Bin kusur saymayı bıraklı çok oldu " Bir adım daha ve bir adım geri "Neden beni koruyorsun " "Bilmiyorum emir verildi...