İyi okumalar 🫣
Nasıl oluyordu neden oluyordu bana niye oluyor deliriyor muyum yada kafayımı yedim bunlar bilindik sözler benim kafandaki sadece biran önce odama ulaşmaktı.
Koşmaktan nefesim Kesilimesine ramen durmadım mümkünmüş gibi daha hızlı kostum kalbim yerınden çıkmak için can atıyordu.
Evi gördüğümde hemen kapının anahtarımı çıkardım cebimden. Kapya varınca hemen acıtım ve merdivenlerden yukarı ulastım hemen raftan babamın yazdığı kitapları alıp yatağıma oturdum .
Babam hep bilim kurgu ya fantastik yazardır ve ben bu kitaplarla büyüdüm bana herzaman okurdu bu kitapları birdan o anları anımsadım
Ve melekler her zaman dünya inmek için aşkı beklerler uzaktan izlerler insanları ozaman ayet askı bulurlarsa inanki bilirler onları herzaman böyle kalpten seversen ve inırsan görüsun
"Baba bende bir melek görmek istiyorum "
"Büyüyünce onlardan birini görüsun kızım askı olcak adar seversen onları görmek için onları kalpten sevicek olursan "
Ona bakarak gülümsedi küçük kız aklındaki o soruyu sordu babasına
"Melekler gerçekmi baba "
Babası güzel kızına baktı ve bu tatlı soruyu cevapladı
"Evet benim küçük meleğim senin gibi melekler gerçek ve biz onları görmesek bile onlar bizi izliyoru ve hep koyuyor "
Küçük kız babasına gülümsedi ve bir soru daha sordu
"Baba onlarda senin gibi kitap yazıyorum "
Babası kızın bu sözüne güldü ve ona sım kısı sarıldı ve cevapladı
"Belkide yazıyorular ama hepsinin başka görevleri var benim kücük meleğim "
Onları anımsadım ve gülümsedim kitapları karıştırdım . O sayfayı aradım. Karısırtımda karıştırdım ve buldum evet burda.
Sayfayı okumaya baslafım ve bir melek hikayesiyle ilgiliydi .
O an okuduğum lâ yaşadığım alakadı olmadığın anladım ve elime başka bir kitap aldım ve onu sayfaları karıştırdım bir sayfa gözüme takıldı ve okumaya basladım.
"Asık bir melegin en büyük zaafıdır kime bir bakısı kimi bir sesiyle etkiler insana ama çoğu zor yolu esecer ve kendini hissetirmek için uğrasır bir insan onu hissetiğinizi emin olmak ister"
O an duraksadım ve düsündüm ya doğruysa ya babamda bür meleğe askık olduysa ya oda bunları yasadıysa .
Bu düşünceler doldu aklıma . Sayfaları çevirdim başka bir bilgi için
Ama bulamadım hemen başka bir kitap aldım elime ve onada göz gezdirdim sayfalar akıp giderken birden kulağıma yine o ses dolduBarachiel hadi bul beni çok yakınsın bana bul beni Barachiel...
Ürperdim ama dikkatimimi çek o deyildi.Bu kelime bana çok tanıdık geliyordu ama nerden
Hatırlamak için ugrastım ama olmadı hemn işime döndüm ve o an gözüme bişey ilişsti. Çabucak okumaya basladım
"Eğer bir melek tarafından izlendiğini yada askı olunduğunu düşünüyorsa yada hiç olmadı görmek istersen karanlıkta tek olman lazım onlar sana gelmek için zaten bekleyişte ama buna inanmak gerekli dilemek ve inanmak "
Duraksadım ya sadece kafamda kuruyorsa yaa herşey bir uydurmaca ve ben buna bir deli gibi inanıyorusam.
Birden kapının çalmasıyla yerimden sıçradım. Kimdi bu şimdi yaa cidden geldiyse yaa olsa yaa bana zarar verişe korkuyla kapya doğru ilerledim ve "kim oo" diye bağırıdim ama ses gelmiyordu korkuyla kapı koluna doğru uzandım derin bir nefesi aldım ve kolu yavaşça çevirdim kalbim deli bi çarparken yavaşça araladım kapyı o an birden biri beni ittirip içeri girdi
"Kızım iki saattir ağaç oldum çeki be önünden bide çantasında bana taşıtı yok yer mal "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Af Bri Yağmur Meleğim(+18)
Literatura Feminina"Yasın kaç" Aklıma ilk gelin sordum geri bir adım artım "Senin doğumun ve babanın ve onda babasın ve onda babasın" "Tam sayı " "Bin kusur saymayı bıraklı çok oldu " Bir adım daha ve bir adım geri "Neden beni koruyorsun " "Bilmiyorum emir verildi...