6 bölüm

39 7 4
                                    

Yanımdaki hareketlilik yüzünden gözlerimi araladım ve bir kol tarafından öylesine sıkı sarılmiştim ki nefes ciğerlerime zor ulasıyordu. Arkama dönmeyi calıstım ama milim kıpırdayamadım.

Saçımın içindeki nefesi iliklerime kadar işlerken derin bir nefes aldım ve kolu olduğunu düşündüğüm yeri dürtum.

Uyanmasını bekledim ama kıpırdadı bile şansımı bidaha denedim dürtü aynı noktayı ve yine ise yaramadı.

En sonunda pest edip "lütfen nefese anlamıyorum üstelik çok sıcak "

Hayla birakmadı ama o güçlü ve uykulu ses kulağıma doldu.

"Ozaman o üstündekini çıkar "

Oan yanaklarıma dolan sıcak ve kırmızı kanı hısetım. Ondan korkmam ramen hem benimle uyuyor hemde beni uyandırmayı başarıyordu.

İyice kafayı yemiştim daha dün bir bugün iki nerden geliyor bu samimiyet.

"Saçmalama da bana biraz yer aç ölücem şimdi "

"İyi be çekildim "

Diyerek çok az kaldığında derin bir nefes akıp elime yastığın atından telefonumum çıkardım. Saat baktıgımda altıyı on iki geçiyordu.

"Bücür burda uyumaya çalısıyorım  kapat şunun ışığın "

"Burası benim evim ve yaptığın yatakta benim iştedigimi yaparım beğenmiyorsan kap orda "

Hangi cesaretle söyledim bilmiyorum ama bu onu kızdırmış olmalıkı yastıktakı çökme yok olurken öfkeli nefesi bana doğru yaklasımaya başlamıştı. Şimdi naneyi yedim

"Bana diklenme bücür sandığında daha sinirli Biriyimdir ve canın yaka bilirim ve emin ol bunda ölesiye zevki alırım "

Öfkeli sesi ve kurduğu cümlede ne kadar sinirli biri olduğun anlamak için salak olmak lazım hemen elimdeki telefonu bıraktım ve arkamı döndüm.

Sakınce duymaya başlamıştım ama o hayla aynı şekilde duruyordu ve bu beni korkutuyor du

"Bana bak bücür "dediğinde hemen uyuyormuş gibi yapıp gözüm kapatım

Ama o tekrar" bana bak dedim" Kükrediğinde yavaşça arkmı döndüm şuan sırt üstü yatıyordum ve onun nefesi burnumla dudağımın  arasındaki boşluğa vuruyordu

Çok yakındık belki göremiyordum ama iliklerime kadar hisediyordum onu.

Oan sesizlik oldu ve bu sesizliği bozan ben oldum.

"Adın ne "

Evet salakça bir soru belki ama onun suyuna gidersem bana zarar vermezdi belki.

"Af bri "

"Ne"

"Adım af bri ama genelde yağmur derler "

"Af bir ne demek  "

Güldüğün beli eden bir ses çıkardı ve kafasın arkaya doğru atıgın beli eden bir nefes hısetım

"Af bir değil af bri yağmur meleği anlamına gelyor "

"Ha "

Dedim birden ağzımdan dökülen bu iki kelime onu daha çok güldürdü

"Peki şey bana seslen diyin kelime ne demek "

"Barachiel mi "

"Evet o "

Bana doğru verdiği nefesi biraz daha yaklaştı ve derin bir nefese alıp verdi okadar yakın hisetiyordumki onu sanki kafamı kaldırsam burunlarımız bir bir lerine deyicekti.

"Barachieli cennet'e düsen ilk yağmur damlası demektir. "

Çok güzel bir kelime ama bana niye öyle diyordu

"Anlamı çok güzel ama bana niye böyle hitap ediyorsun. "

Güldü bunu çıkardığı destek çok kolay anlamiştim.

"Çünkü sen bu ölümsüz hatın içine düşen ve bu uzun süredir .. "

Birden elimi alıp gözünün olduğun tahmin ettiğim yer koydu . Sanki daha  fazla yaklaşarak aramızdaki olmayan Mesefeyide kapatı o kadar yakındıki konuşursam dudaklarımız bir birine deyicek ti.

Bu kalbimin hızlanmasına yol açarken o dudaklarıma doğur nesfes alıp veriyordu. Oan fark ettiğim bişey vardı burnuma gelen nane kokusu ve tam çözemediğim bir koku daha. Gözüme kapatıp o kukunun beni ele geçirmesine izin veririm taki o sert sesi kulaklarıma dolana kadar.

"Buraya düşen ilk yağmur damlası sensin Barachiel "dedi

Evet kızımız biraz saf ve adını uzun bir arastırma sonrası koyduğum erkeyizin ismin beğendiniz mi
Bu arada düşünceleri alıyım nasıl olmuş bu bölüm

Af Bri  Yağmur Meleğim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin