Parkelere saya saya eve doğru yürüyordum dünden beri ne sesi nede kendisi vardı . Bunu niye kafama takıyorum hiç bilmiyorum ama merak ediyorum iyimi acaba diye.
"Önüne bakmadan kafan yerde ne düşünüyorsun Barachiel"
Kulağıma gelen sesle etmeye bakmaya basladım onun sesi ama yine yoktu teknik olarak.
Garip bir şekilde sesini duymak beni mutlu eti . Etrafa bakınmayı bırakıp anaktarı cebimde çıkardım. Bizim evin önüne gelmiştin bile. Anahtarla kapyı açarken aklındaki soruyu sordum.
"Neredeydin"
"Bücür beni merak etmişe benziyor"
Kapyı acıp içeri girdim ev sessizdi kimse yoktu
"Hayır sadece bütün gün sesini duymadım bi an kesin rüya gördüm dedim "
Gülme sesi kulaklarıma dolarken odama doğru ilerledim ve kapyı acıp içeri girdim. Çantamı kapnın yanına koyup yatağa oturdum.
"Sorularım var ve cevaplamak zorundasın "
'Hayır değilim"
"Benim yagımda benimle uyudun ve evet zorundadın"
"Ne yani şimdi senle uyuduk diye evlenıncek miyiz ,"
Benimle alay ediyordu bunu ses tonu dan anlıya biliyordum.
"Biraz ciddi olurmusun "
"İyi tamam be "
Sesi artık kulağımda deyil tam önümde geliyordu. Yatagın birden çekmesiyle yanıma oturduğun anladım.
"Sor "
"Beni neden koruyorsun"
Olduğu yere baktım garip bi şekilde hissediyorum onu ve sanki şuan gözlerime bakıyordum .
"Bilmiyorum sadece bir görev bana söylediler ve bende yapıyorum"
"Kimler"
"Baş melekleri"
Düşündüm bunu kitapta okumuştum onların yönetimde yaşıyorlardı
"Yağmur meleğim dedin "
"Evet "
"Yagmurla ilgil işin olması gerekmiyormuydu"
"Evet"
"Ozaman niye beni korumakla görevli oldun "
"Bilmiyorum "
Aklıma soru gelmesi için biraz düşündüm oan yerdeki kitap'tan biri havaladı ve kapagı açıldı. Olanı hayretle baktım.
"Şaşırma bukadar sen görmüyorsun ama ben burdayım "
Haklıydı kendime topladım ve bir soru daha sordum
"Niye görmüyorum seni "
Elindeki kitabı yerine koydu ve bana doğru hareket eti yaklaşımı gibi gelsede bana doğru döndüğünnü hısetım
Görmen daha iyi
"Neden korkutucu bir biçimin mi var "
"Hayır aynı sen ve diğer insanlar gibi görünüyorum ama beni görüşe daha çabuk fark ediliriz. "
"Neden "
"Bilmesem daha iyi hadi bu kadarlık soru yeter annede geldi zaten "
Demesiyle dış kabının açılmaması bir oldu ve yataktaki çocukluk yok oldu.
Bazan bu durumun sinirimi bozuyordu ne yani istediği zaman yok mu olucaktı.
Sinirle ayağa kalktım be yerdeki pelos oyuncağı tekmeledim
"Siniri oluyorum ahhh"
Ayağımı öyle acıtmıstımki ağzımdan bir inleme cıkmısıtı
"Bücür bu sesleri benimle ve o yatakta çıkarman gerekiyor "
Ne yani gitmiş miydi üstelik dediği şeyden dolayı sıcak kan yanaklarıma dolmuştu tam ağzimi açmış bişey dıcek en
"Alya kızım ıyımısın o ses ne "
Oan panikle ne diceğimi bilemedim ve telaslandım derin bi nefes alıp
"İyiyim anne sadece ayağımı vurdum yatağın köşesinin "
Teknik olarak yalan deyildi.
Kulağıma dolan gülme sesiyle parmağımı kaldırdım ve sağlamaya basladım
"Git burdan derslerimem çalışılam lazım . "
Dedim uzun bir süre ses gelmeyince çantamı aldım ve yatağa uzanarak ders çalışma ya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Af Bri Yağmur Meleğim(+18)
ChickLit"Yasın kaç" Aklıma ilk gelin sordum geri bir adım artım "Senin doğumun ve babanın ve onda babasın ve onda babasın" "Tam sayı " "Bin kusur saymayı bıraklı çok oldu " Bir adım daha ve bir adım geri "Neden beni koruyorsun " "Bilmiyorum emir verildi...