otuz sekiz

418 72 53
                                    


im feeling hotter than fire😉

jay
bakın bir şey lazım olursa söylüyorsunuz
hatta ben size yemek yapmaya gelirim
evinizi falan da toparlarım
şimdi siz hasta çocuğa ramen yedirmeye çalışırsınız 🙏🏼

jungwon
vay be
grubun babası
evimin direği 💕

niki
peki jay hyungun hiçbirimizi sevmiyormuş gibi yapıp şu an endişeden deliriyor oluşu.

jay
ne alaka
hastaneden çıktı diye
ben yoksa sizi sevmiyorum
vicdan yaptm

jake
inandik
cok tatlisin jay🥺🥺💗

sunghoon
lan jay
çakarım bir tane düzgün dur

jay
SUS
gidip heeseungla ilgilenin
nasılsın heeseung..
canın yanıyor mu

sunoo
sevgilisi olmasa asik sanicam aq

heeseung
iyiyim jay
merak ettiğin için sağol

jay
ne demek canım ya
ben size geliyorum bu arada

jungwon
ne

jay
aşkım yemek yapmam lazım çocuğa
bu jake en fazla ramen yapabiliyor
sunghoon da onu bile beceremiyor

sunghoon
yemek skillerimi kıskanma ?

niki
yemek skili derken
yumurta yapıcam diyip önümüze yanmış sosis koyan sen mi diyorsun bunu

sunoo
yumurtadan sosise gecis..
basari der susarim👏🏼

sunghoon
yumurta yoktu evde
o yüzden kararımı değiştirmiştim

heeseung
çöpte iki kutu mahvolmuş yumurta vardı

sunghoon
YA SEN DE Mİ HEESEUNG
herkes kalleş olmuş

jake
saka maka
gelsen iyi olur jay
cunku sunghoon hazir corbayi bile yapamadi

sunghoon
???
tuz yerine şeker koyan sendin jake

jungwon
IQENSLWNSPWJEODN
şahane bi ikilisiniz
amacınız heeseung'ı zehirlemek mi

niki
jay hyung sen git en iyisi

jake
siz de gelin
hep beraber otururuz

heeseung
evet
güzel olur

jay
tamamdır
ben malzeme olmadığını varsayarak market alışverişi yapıp geliyorum???

sunghoon
evet
jake hepsini boşa harcadı

jake
BEN Mİ

sunoo
tartismayin cocuklar
geliyoruz biz

niki
sunoo seni alırım

jungwon
fırsatçı ya

niki
🤗🤗🤗


"ay, ay, acıdı mı?"

gülerek kafamı iki yana salladım. sargımı düzeltmeye çalışan jake'in canı anlaşılan benden daha çok yanıyordu. "of heeseung yapamıyorum ben ya, canını acıtıyorum. sunghoon yapsaydı keşke." dudaklarını büzdü. "o kafasını çorba yapmaya taktı, her seferinde bir sorun oluyor ama pes etmiyor." güldüm.

"az önce yedinci denemesini gerçekleştirdi.." dedi jake içini çekerken.

"BU SEFER OLACAK BAK!"

mutfaktan bağıran sunghoon ile ikimiz de kahkahamızı tutamıştık. o gün hastanede konuştuktan sonra eve gelince de üçümüz dikkatlice konuşmuştuk bu konuyu. bu yüzden içim rahattı; artık sunghoon gitmekle alakalı şeyler zırvalamıyor ve kendini suçlamıyordu.

"ben bir bakayım sunghoon'a," jake yataktan kalktığında peşine ayaklandım. "ne yapıyorsun?" şaşkınca büyümüş gözleriyle bana baktı. "ben de geleyim," devam etmeme engel oldu. "sen otur, yaralısın." saçlarını okşadım. "bir şeyim yok, iyiyim." bir süre onu ikna etmeye çalışsam da sonunda kabul etmişti ve beraber mutfağa girmiştik. elbette her yeri dağılmış bir şekilde görmeyi beklemiyordum. mutfak tezgahında alakalı alakasız bir sürü şey vardı; karamel ve süzgeç gibi. sunghoon'sa karıştırdığı çorbanın üzerine iyice eğilmiş, dikkatle karıştırıyordu. "çok zorlamasak mı ya?" jake sunghoon'a yaklaşıp beline sarıldı. "olacak, inanıyorum ben." sunghoon yumruğunu havaya kaldırdığında istemsizce gülmüştüm. "sen niye kalktın? dinlenseydin ya," yanına ilerleyip yanağını öptüm. "iyiyim ben, sizi izlemek istedim." jake kollarını açıp ikimize de sarıldığında afallamıştım biraz. fakat beklemeden hızla kollarımı ikisine sardım.

bir süre böyle bekledik. hiçbirimiz hareket etmiyorduk, anın huzurunu yaşamaya çalışıyorduk.

"çorba yandı!" ansızın sunghoon'un çığlığıyla jake yerinden sıçrarken ben şaşkın bakışlarımı tencereye yönlendirdim. çorba taşıyordu, fazla kaynamış gibiydi. kahkahama engel olmaya çalışırken jake sunghoon'a bez uzatmaya çalışıyordu. birkaç dakika sonra kurtaramadıkları çorbayı hüzünle döktü sunghoon. "bu sekizinci denememdi.. sıra dokuzuncuda!"

fakat sonrasında beklemediğim bir şey oldu; jake yüzüme iyice yaklaştı. ne olduğunu anlayamadan dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu. sonra aynısını sunghoon'a yaptığında ikimiz de şaşkınca baktık ona. omuzlarını silkti, "sizi seviyorum."

"BİZ GELDİK!"

bu romantik anı bölen arkadaşlarım küfür etme isteğiyle yanıp tutuşmama sebep olmuştu. bağıran niki ve onu susturmaya çalışan jungwon, elindeki malzemelerin bir kısmını sunoo'ya taşıtmaya çalışan jay'in —kesinlikle fazlaca şey almıştı, gürültüleri duyulurken geldikleri camdan görünüyordu.

—-

diger shiplerin de oldugu bir bolum ister misiniz🙏🏼🙏🏼

gecis bolumu gibi bir sey artik olaylar bitti

yildiza basip yorum yapmayi unutmayin💓

gorusurzz

stardust, heejakehoon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin