——&——Klaus, Lane ile beraber Lockwood malikanesine döndü. Kızın gözleri yol boyunca ağlamaktan şişmiş ve kızarmıştı.
Klaus kızı kapıya kadar getirdi, "Lane, aramızın çok iyi olmadığını biliyorum ama Kol'a değer verdiğini biliyorum." dedi. "Kardeşimin intikamını alacağım."
"Elena'yı öldürmeyeceğini biliyorum." dedi Lane bir yandan anahtarı deliğe yerleştirirken, bir türlü açamadı.
Klaus kızın elinden anahtarı aldı ve kapıyı açtı, "O aptal melezler umrumda mı sanıyorsun?" dedi.
Lane kapının kenarına yaslandı ve meleze baktı, "Aptalca bir şey yapma." dedi mırıldanarak.
Klaus gülümsedi, "O evi yakıp kül edene kadar durmayacağım, iyi geceler Lane." dedi ve kızın konuşmasına fırsat vermeden vampir hızıyla kayboldu.
Lane kapıyı kilitledi ve boş malikaneye baktı, Kol olmadan hayat onun için o kadar boş ve anlamsızdı ki odasına çıkmak için yeterli gücü bile bulamıyordu.
Üzerinde bir yük vardı, bütün bedeni yorgundu. Korkuluklara tutunarak merdivenlere acele etmeden tırmandı, koridor sanki sonsuza kadar uzanıyor gibiydi.
Odanın kapısını açtığında karşısındaki küçük kahverengi valizi gördü, midesi bulanıyordu. Artık üzgün değildi, öfkeliydi. Jeremy'e, Stefan'a ve Elena'ya öfkeliydi. Onu sırtından bıçaklamışlardı.
Lane öfkesine hakim olamadı, valizi açtı önce içindeki kıyafetleri, sonra da valizi camdan aşağıya fırlattı.
"Başka çaresi yokmuş!" diye söyleniyordu.
Terden saçları alnına yapıştı ama sinirini geçirmedi, çekmeceleri karıştırdı. Elena ve ona ait ne varsa yakmak istedi. Fotoğrafları koyduğu kutuyu buldu, "Incendia!" dedi.
Fotoğraflar yanarken kız sadece izledi, gülen yüzlerinin tek tek yandığını gördü. Kutuda kalan son fotoğraflar ise Kol ile olanlardı, bir tanesini eline aldı.
______
———Lane ve Kol birkaç ay önce Mystic Falls
______
———Adamın yüzüne dokundu, daha düne kadar yanında olan bu adam şu an sadece fotoğraflarda kalmıştı. Lane fotoğrafı elinde sıkıca tutarken yatağa uzandı, öylece uyuyakaldı.
...
Lane gözlerini araladığında güneş parlıyordu, saati öğrenmek için elini komodinin üzere attı. Telefon yerine bir kağıt parçası buldu, mahmur mahmur kafasını kaldırdı. Dün gece bu kağıt parçasının burada olmadığına yemin edebilirdi. Katlanmış kağıdı açtı ve gözlerini kısarak okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saorsa & klaus mikaelson
FanfictionLane, babasının ölümünden uzun süre sonra arkadaşlarının çağrısı üzerine Mystic Falls'a döner ancak köken vampirlerin hayatını bu kadar değiştireceğinden habersizdir. the originals fanfic by frenyth