[SAORSA]
Özgürlük...:
Sıla Türkoğlu tarafından
Lane Lockwood
-şeytanın avukatı
Joseph Morgan tarafından
Klaus Mikaelson
-şeytanın ta kendisi
——&——Telefon aralıksız çalmaya devam etti, kız bıkkınlıkla iç çektikten sonra elindeki reçelli ekmeği kenara koyarak telefonu eline aldı. Ekranda, "Damon Salvatore" yazıyordu.
Kız kahverengi buklelerini geriye doğru attı, sabahın erken saatlerinde Salvatore kardeşlerden kesinlikle bir arama beklemiyordu. Uzun geçen bir yılın ardından ve Mystic Falls'da yaşanan onca olaydan sonra hangi yüzsüzlükle arıyor olabilirlerdi, diye düşündü. Özellikle de Damon, eski en yakın arkadaşı, nasıl böyle bir şey yapabilirdi.
Büyükanne tekerlekli sandalye ile mutfağa geldi, "Lane, şu zımbırtıyı sustur!" diye bağırdı.
Telefonun sesini kapattıktan sonra büyükannesinin sandalyesini tutarak bahçeye çıkardı, yaşlı kadının bacaklarına battaniyeyi örttü. Kadın, torununun saçlarını okşadı, "Lane, lütfen o telefonun Mystic Falls'dan geldiğini söyleme. Oraya geri dönmeni istemiyorum." dedi.
Kızın tüyleri kasabanın adını duymasıyla diken diken oldu, "Merak etme büyükanne, oraya dönmeyi düşünmüyorum." dedi titrek sesle.
Yaşlı kadın kızın burun deliklerin altına dokundu, kanıyordu. Kıpkırmızı kana baktı kadın, bu bir işaret olmalıydı. Lane burnunun kanadığının farkına bile varmamıştı, elinin tersiyle beceriksizce burnunu sildi. Büyükanne hala odaklanmış bir şekilde parmağına bulaşmış kana bakıyordu, "Atalar seni çağırıyor, Lane." dedi.
Lane yandaki masada duran peçete ile burnunu sıkıca tuttu ve ayağa kalktı, "Geliyorum, burada bekle beni büyükanne." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saorsa & klaus mikaelson
FanfictionLane, babasının ölümünden uzun süre sonra arkadaşlarının çağrısı üzerine Mystic Falls'a döner ancak köken vampirlerin hayatını bu kadar değiştireceğinden habersizdir. the originals fanfic by frenyth