Flashback lagi. Kejadian bulan lepas.
"Ahhh sayangg sedapnyaaa" Isteriku mengerang semasa aku memasukkan batangku ke dalam lubangnya. Aku pegang bontot isteriku dan aku doggie isteriku perlahan. Sambil menjolok isteriku, mataku dan isteriku tertancap ke televisyen yang sedang memainkan video lucah. Bilik tidur kami yang gelap, disinari cahaya TV yang terpasang, memaparkan seorang wanita sedang menonggeng, menghisap batang seorang lelaki, manakala lubangnya pula dihenjut lelaki lain.
"Hmm sedapkan sayang. Sambil hisap konek, belakang kena fuck batang lain. ahhh...Dua-dua lubang kena isi. Mesti ssedapkan sayang." usikku pada isteriku. "Uhmmpp..sedap baangg..aahh"..jawab isteriku mendesah. Ibu jariku bermain di lubang bontot isteriku. "Sayang nak ke..main dengan dua lelaki?" tanyaku lagi, memeluk badan isteriku dari belakang, membuatkan batangku makin santak ke dalam. Serentak, isteriku mengerang kuat. "Ahhh naaakk baaangg..nakkk.."isteriku memejam matanya menikmati tusukan batangku.
Aku semakin berahi mendengar pengakuan isteriku. Aku berhenti menghenjut, tapi kedua tanganku meramas puting isteriku. Aku berbisik, "Nakal nii...nak main dengan dua lelaki yaaa" kataku sambil menjilat cuping telinga isteriku. "Ahhh nak baaang..macam dalam porn tu pleaaseee.." isteriku mengerang. "Ok, nanti kita buat macam tu nak, sayang?" pancingku.
Aku pun sebenarnya tak tahu apa yang bermain dalam kepalaku. Sejak kebelakangan ni, aku selalu berfantasi isteriku bermain dengan lelaki lain. Aku juga selalu membayangkan aku threesome bersama isteriku dengan lelaki lain. Setiap kali aku berfantasi, batangku menjadi keras. Setiap kali itu jugalah, apabila aku bersama isteriku, beliau akan melayan fantasi threesomeku ini.
Tapi, di luar waktu bersama, aku ada beberapa kali menyuarakan hasrat gilaku ini, isteriku membantah. "Ishh awak ni gila ke? Dosa sayang oii. Taknaklah!" bantah isteriku. "Alaa, kita suka-suka je sayang. Nak spice up sex life kita. Jom laa" pancingku. "Ishh awak ni! Awak sanggup lelaki lain sentuh isteri awak ni?" cabar isteriku. Tanpa fikir panjang aku menjawab "Just for fun sayang. Bukan serious or komitmen pun" kataku. Isteriku mendiamkan dirinya dan kami tidak berbicara mengenai perkara ini lagi. Perbualan kami pada waktu itu, terhenti di situ sahaja.
--------------------------
YOU ARE READING
Skandal Isteriku
RomanceAku selalu terbayang isteriku bermain dengan lelaki lain, lalu aku beri keizinan untuk isteriku skandal dengan lelaki lain.