"Hehehe alaa its okay la. I dah offkan kamera tu. You janganlah risau okay" isteriku tersenyum lalu meletakkan tangan kirinya ke atas paha Faris. "Ohhh yeke..cuak I tadi. Haha" muka Faris berubah lega. Bagai mendapat lampu hijau dari isteriku, Faris menarik tangan isteriku ke arah batangnya, lalu menggosokkan tangannya di situ. Aku dapat lihat isteriku menggenggam batang Faris yang makin mengeras.
Kedua-dua mereka tidak bersuara, melayan nafsu masing-masing. Faris menarik zip seluarnya, dan mengeluarkan batangnya yang kini terpacak keras. Batang Faris lebih besar daripada batangku. Kelihatan kepala batangnya berkilat membengkak. Tanpa disuruh, isteriku memegang batang Faris, sambil matanya tajam menatap kamera. Faris mengerang menutup mata. "Besarnya batang youu..woww" puji isteriku. Kemudian, aku lihat Faris menarik kain blouse isteriku ke atas, menyerlahkan pahanya yang putih melepak. "Wow seksinya, kalaulah I dapat ni" Faris bersuara sambil meraba-raba paha isteriku.
Jari Faris terus meraba tundun isteriku. Isteriku terkejut lalu merapatkan pahanya. Tangannya yang memegang stereng sedikit terganggu."Ahh youuu, jahat tauuu. Nasib tak eksiden" kata isteriku tergelak. "Jom kita berhenti kejap, I geram tengok you."kata Faris. "Nak pergi mana?" tanya isteriku. Aku lihat Faris berbisik pada isteriku, sambil tangannya ligat bermain di kemaluan isteriku. Isteriku pula mengangguk laju. Aku lihat Faris mengambil kesempatan mencium bibir isteriku dan isteriku membalas sambil matanya masih ke arah jalan raya.
Kelihatan isteriku membelokkan kereta dan tak lama kemudian keadaan jalan raya menjadi gelap. Rakaman video turut menjadi suram, dan aku tak dapat melihat sangat perbuatan mereka. Tapi aku boleh agak Faris sedang menggomol tetek isteriku dan aku dapat dengar isteriku mengerang. Apabila kereta berhenti, aku lihat isteriku menaikkan brek tangan.
Aku tidak tahu mereka berhenti di mana, tetapi keadaan memang sunyi. Kelihatan cahaya kenderaan lain yang kecil, menandakan mereka berada di kawasan sunyi yang jauh daripada jalan utama. Nasib baik terdapat lampu jalan, sekurang-kurangnya rakaman video kini jelas. Kini aku lihat, butang kemeja isteriku telah pun terbuka. Faris menolak bra isteriku kebawah, maka tersembullah puting coklat isteriku yang tegang.
YOU ARE READING
Skandal Isteriku
RomanceAku selalu terbayang isteriku bermain dengan lelaki lain, lalu aku beri keizinan untuk isteriku skandal dengan lelaki lain.