Skandal Isteriku V

2.7K 29 2
                                    


Setelah persetubuhan tersebut, aku tidak menyentuh isteriku selama sebulan. Sengaja aku berbuat demikian supaya isteriku gersang. Ini adalah kerana, apabila aku tanya pasal Faris, isteriku memberi pelbagai alasan. Tak ready, tak jadi, tak naklah. Aku agak frust, sebab sebelum ini isteriku beriya kata nak tackle Faris. Harapan aku nak tengok isteriku main dengan lelaki lain agak malap.

Tiap kali apabila isteriku ingin bermanja denganku, aku bagi alasan letih, walaupun batang konekku sentiasa keras. Aku menahan gelora nafsuku. Setelah beberapa kali di reject, aku nampak perubahan isteriku yang agak dingin.

-------------------------------------------------

Sambungan selepas aku hantar anakku ke sekolah -

"Ting" skrin handphoneku menyala memainkan rakaman video. Kelihatan seorang lelaki berwajah tampan masuk ke dalam kereta dan duduk di sebelah isteriku. Isteriku tidak keluar dengan kawan perempuannya, rupanya dia tipu aku dan dia keluar dengan lelaki lain. Faris barangkali. Mereka berborak,sekali sekala tertawa. Aku forwardkan video tersebut. Lama juga mereka berborak. Aku berhenti forward apabila terlihat tangan Faris di atas paha isteriku. Aku berdebar. Aku rewind semula untuk mendengar perbualan mereka.

"Kenapa, suami you tak nak layan you ke? Dah berapa lama you tak bersama?" tanya Faris. "Umm.. lama jugak you. Nak buat macam mana. Orang dah tak nak kita. I sabar je lah" sialan, isteriku mengumpan Faris. Aku lihat Faris tersenyum. "Takpe Sha, I kan ada. Hahaha" Faris cuba melawak. "Eleh yelah tu..siapa lah sudi dengan kita. I ni dah berkahwin, tak lawa..tak bergetah.. Sapa la yang nak" kata isteriku.

Ok, isteriku sebenarnya memang lawa, bergetah lagi. Bodynya memang montok. Isteriku pada malam itu memakai kemeja ketat dan blouse longgar. Teteknya yang besar itu mampu mengghairahkan mana-mana lelaki yang melihatnya.

"Ish, lawa macam ni ramai yang nak Cik Sha oi. Kalau you sudi, I boleh temankan you." Faris meletakkan tangannya di atas paha isteriku. Isteriku memandang Faris, lalu memegang tangan Faris. Kemudian Faris memandang tepat ke arah kamera dan mukanya berubah, lalu menarik tangannya semula. "Alamak you, ada kamera la. Mampus I kalau suami you tengok nanti." aku nampak muka Faris cuak. 

Skandal IsterikuWhere stories live. Discover now