Skandal Isteriku XII

1.6K 30 2
                                    


"Jumpa kat mana sayaang?" tanyaku. "Kitorang jumpa kat tangga opis..lepas orang balik kerja.."jawab isteriku. Ohh ada lagi kejadian yang lain rupanya. "Apa yang jadi sayang?" kataku meramas puting isteriku sambil menjilat bahu dan lehernya. Aku menarik konekku perlahan dan menolaknya semula.."Aah..ssaaayaangg sseddaap..aahh" erang isteriku. "Lepastu apa sayaanggg" kataku menghentikan pergerakanku. "Ssayang fuck baby pleaaseee..baby cerita sambbbill tttuuu.." rayu isteriku. Tangannya memegang bontotku, cuba menarik bontotku rapat-rapat. "Ok sayang" kataku lalu mula mendayung secara perlahan.

"Lepas tu kaan...Faris tanya baby..kennapa baby sssellallu tengok-tengok diaa..baby cakkaap manna addaaa..aahhh..Fariskan sayaangg..dia tak percaayaa..lepas tu Faris terruss peluk baby sayaangg..dia ramaas-ramas bontot baby..uuuffff..Farriss kataaa..dia suka kat baby..dia gerraam kat baby lama daaah..aaahhh" isteriku bercerita dengan sukar akibat ransangan yang aku berikan. Aku semakin bernafsu mendengar cerita isteriku. "Sambung lagi baby" kataku sambil menghembus nafasku laju.

"Lepaass tu kaan..aahhh..baby pun cakaap baby pun sukkaa kat ddiaaa..leppas tuu..Faris cium baby..Mmmm. aahhh..seddaapnyaa.." kata Sha. "Mana satu yang ssedap? Faris cium ke..kena jolok dengan abang?" tanyaku. "Ddduaa - duaaaa aahh sayaangg" "Lagi baby..lepas tu apa jadi?" desakku. "Lepass tu kitorang comolot...laamaa sangat..lepas tu kaan sayaanggg..Faris bukak baju baby..dia hisssap tetek babbyyy...unhhh ssedaappnyaa.." akui isteriku.

"Baby tak marah ke Faris bukak baju baby?" usikku sambil menjolok batangku keras kedalamnya. "Ttaaakk..sssebab..sebab baby suukaaaa..ahh..Faris kaan..dia urut pepek baby ssayaangg..baby jeritt kuaatt..nassib baik orang lain ddahh balik kejeee ohhh" desah isteriku.."Lepaas tu kaan..Farriss suruh baby hisapp konek ddiaaa.." kata isteriku..aku semakin terangsang membayangkan kejadian seterusnya. "Baby hisap kee...hmmm??"kataku sambil mengeraskan ramasanku ke teteknya. "Uhhhmmm..saayaangg tak marraah kaaann.." tanya isteriku tidak menjawab soalanku. "Tak babyyyy..abang tak maraaah..aahh" jawabku.


-------------------------------------

Skandal IsterikuWhere stories live. Discover now