Skandal Isteriku XI

2.3K 30 2
                                    


Sha memegang tanganku yang sedang mengurut teteknya. "Mmmm..sayang jangan marah ek..Mmm..takde apa punn..tapi.." isteriku tersekat-sekat. "Sayang..aahh.. betul ke niii..tak marah keee" isteriku bersuara ghairah, akibat ramasanku di teteknya. "Iya sayang, kan abang dah kata. Sumpah abang tak marah pun. Cerita la.." kataku lembut, memujuk. Sambil itu, aku tekan batangku kuat-kuat ke celah bontot isteriku. Sha pula menggerakkan bontotnya kebelakang dan ke depan. Aku semakin bernafsu apabila mendengar isteriku nak buat pengakuan.

"Mmm..macam ni..haritukan..masa kat pantry. Pantry tu kan ..MmmMmm.. sempit tau sayang. Baby tengah buat aahh..sayang jangan picit kuat sangat" desah isteriku. Aku melembutkan ramasanku. "Sorry-sorry..sambung sayang please." pujukku. Hatiku bergelora ingin mendengar cerita selanjutnya.

"Masa tu baby nak buat kopi kat pantry taau.ahh..masa tu jugak Faris datang taau..Lepas tu kan sayang..mmmM..Faris nak amik cawan atas kabinet..dia berdiri belakang baby..selamba je dia dekatkan badan dia kat baby saayang..uhhhh..sedaapp.."isteriku mendesah. Aku keluarkan batangku yang keras dari boxer, lalu menarik baju kelawar isteriku ke atas. Lalu aku jolokkan batangku ke celahan bontotnya terus ke permukaan kemaluan isteriku. Basah.

"Aaahh saaayangg.." isteriku mendesah lagi. "Lepas tu apa jadi sayang?" tanyaku. "Masa tu kaan..baby stimm sangat..baby tekan bontot baby kat konek dia...Faris dah keras rupanya sayang..ohhhh..baby rasa kaan..lagi bessar dari ssayang punya..uuuuuff" akui isteriku. Aku menutup mata mebayangkan kejadian itu. Sambil itu, konekku bergerak maju mundur di luar pantat isteriku, menggesal permukaan kemaluannya yang sudah lecak.

"Lepas tu sayaang?" tanyaku lagi. "Lepas tu kann..Faris peluk baby, dia ramas tetek baby sayang. Aaand.. dia cium-cium belakang baby." sambung isteriku. "Baby buat apa masa tuu" tanyaku. "Hmm baby biarkan aje..baby naak...tapi baby takuutt" katanya. "Lepass tuu" aku semakin ghairah. "Itu jeeee..." kata isteriku. Ahh aku tahu isteriku berbohong. Aku goda isteriku dengan menjolok kepala konekku ke dalam lubangnya, tapi aku tak masuk terus. Aku tolak, dan tarik keluar. Isteriku cuba menolak pantatnya supaya masuk terus, tapi dengan cepat aku menarik keluar.

"Alaaa sssaaayangg..masuk la betul-betuuull" rayu isteriku."Baby kena cerita betul-betuull..I know mesti ada lagi kaaan" godaku. "Ummm tapi nanti sayaang maraahhh" kata isteriku. "Noo, abang tak marah sayang. Kan abang dah cakap kaann..you have my word..cerita lagi pleaaseee" pujukku lembut.

"Okaay..tapi sayang masuk duluuu..baru baby ceritaa" goda isteriku. Hahaha. disebabkan aku sangat terangsang nak tahu cerita selanjutnya, aku pun dengan perlahan masukkan batang aku dalam faraj isteriku yang basah berlendir. "Aaaahhhh" kami mendesah serentak. Aku rendam batangku dalam kemaluan isteriku yang panas berdenyut, mengurut batangku perlahan. Ruang yang telah menerima pancutan air mani Faris malam tadi.

"Ok now..sambung baby" kataku. "Hmmm lepas tu tak jadi apa pun kat pantry..sebab orang opis masuk dalam pantry..so kitorang balik tempat masing-masing...aahhh..tapi kaan sayang..esoknya..Faris message baby..dia kata nak jumpa baby..Mmmhhh" cerita isteriku tersangkut-sangkut. 

Aku berdebar. Adakah isteriku memaksudkan kejadian malam tadi?

--------------------------

Skandal IsterikuWhere stories live. Discover now