Aku cium bibir isteriku dan aku hisap lidahnya penuh ghairah. Isteriku membalas pagutan bibirku penuh ghairah. Aku lajukan dayunganku. Aku terasa pancutanku semakin dekat. "Sayang cubalah tackle Faris, ok. Manatau, nanti ahh abang dengan Faris boleh ..uhh..fuck dua-dua lubang sssayangg. abang masuk pepet sayang, Faris masuk bontot sayaaangg, nak takk?!" terketar aku berkata-kata, sambil melajukan dayunganku. "AAhhhh..nnaaaakkkk..baby nnaakk macam tu saayaangg!! AAahhhh" isteriku mengerang. Serentak itu, kami berdua mencapai klimaks! Berdas-das pancutanku menyemai rahim isteriku. Aku memeluk isteriku erat.
Kami berdua termengah menarik nafas. Aku berbaring disebelah isteriku. Aku menutup mataku. Setelah beberapa minit, isteriku berpusing dan memelukku. "Abaangg" isteriku bersuara. Tangannya mengurut batangku yang lembik kebasahan. "Abang betul ke ni..serious ke abang cakap tadi? Abang tak marah ke?" tanya isteriku bertubi-tubi.
Aku tersenyum. "Iya sayang..abang serious. Nanti sayang try lah tackle Faris tu, ok?" aku menggalakkan isteriku. "Abang tak sayang baby ke? Sanggup abang tau!" isteriku memuncungkan bibirnya, manakala tangannya mengenggam erat batangku. "Abang ssaaayang sangat kat baby. Abang cuma, stim sangat kalau dapat tengok baby main dengan lelaki lain. Macam ni lah..kita buat syarat nak..Kita buat benda ni untuk kepuasan seks sahaja..tanpa ada apa-apa ikatan dengan orang lain..tak boleh ada rasa sayang atau cinta.." kataku. Isteriku menjelingku sambil melajukan urutannya, membuatkan batangku mengeras semula "Eeeee abang ni kaann...tak senonoh taauuu..tengok ni..keras balik niii..selalu tak macam ni pun" isteriku melajukan lancapan di batangku. Iya, selalunya, lepas main, batang aku memang lembik terus, memang takkan naik balik. Tapi bila berbicara pasal isteriku dengan lelaki lain, batangku lain macam aktif.
"Sayang..ahhh...nanti kalau sayang buat dengan Faris, abang nak tengok. Sayang kena rekod tau!" kataku, semakin stim. "Eee abang ni gila laaa!" isteriku berkata, sambil menjilat putingku. Aku mainkan jariku dicelah kemaluan isteriku yang becak. "Aaahh ssaayangg" erang isteriku. "Sayaangg, dengar tak ni...abang serious ni. Abang nak tengok!" ulangku. "Mmm..ok sayang..Nanti kalau betul jadi..baby rekod, sayang tengok ok. Sayang tak boleh marah tau!" isteriku naik ke atas mencumbui aku. Kami bercium mulut penuh ghairah. Aku dapat rasakan, isteriku makin bernafsu apabila aku mengizinkan dia main dengan Faris.
Isteriku kemudian berpusing menuju kearah kelengkangku. Aku tarik kaki isteriku, kemudian menarik bontotnya ke mukaku. Isteriku menunduk, memasukkan batangku ke dalam mulutnya. Isteriku turut mendekatkan bontotnya ke mukaku. Aku julur lidahku, menjilat lubang kemaluannya dari belakang. Kami menghisap kemaluan masing-masing penuh ghairah dalam posisi kegemaran kami, 69. Isteriku menjilat batangku penuh ghairah, sambil matanya tertancap di TV yang menayangkan perempuan mat saleh dikerjakan dua lelaki.
--------------------------------------------
YOU ARE READING
Skandal Isteriku
RomanceAku selalu terbayang isteriku bermain dengan lelaki lain, lalu aku beri keizinan untuk isteriku skandal dengan lelaki lain.