Skandal Isteriku III

3.3K 31 2
                                    

Tanpa aku sangka, perbincangan ini bersambung semasa kami mengadakan persetubuhan. Isteriku melayan ghairah fantasiku "Uhmmm nak macam dalam porn tu ssaayangg.." isteriku mengerang. Matanya tajam menonton filem tersebut. "Ahhh ssaayaang tengok tuu..lelaki tu fuck dua-dua lubang dia saayang..bolleh ke macam tu..ahhh!" tanya isteriku.

Aku lihat TV. Pada masa itu, perempuan tersebut sedang berbaring di atas badan lelaki pertama. Lubang bontotnya disumbat batang lelaki pertama tersebut. Manakala lubang farajnya pula disumbat batang lelaki kedua. Kedua-dua lubangnya kini laju dihenjut kedua-dua lelaki. Perempuan tersebut menjerit-jerit, aku tak tahu samada sakit atau sedap. Kedua-dua lubang perempuan itu berbuih-buih dihenjut batang besar kedua-dua lelaki tetsebut.

"Ufff sedaap ke bangg..kena dua battaangg tu ..ufff" isteriku bertanya sambil aku tak henti menghentak lubangnya. "Mesti sedapp tu sssayangg..Kita try nak takk?" pancingku. "Uhmmpp..bb..bolehh kee..Abbangg tak kessah ke?" tanya isteriku. "Abang nak tengok..sayang main..ddengan lel.lelaki lain..Abang nak..ssayang kena fuck ramai-ramai...Jomm ssayangg.." kataku sambil menghenjut isteriku. Perbualan kami ini semakin menaikkan syahwatku. 

Aku mengeluarkan batangku dan memusingkan isteriku. Isteriku, Sha, baring sambil mengangkangkan kedua kakinya. Aku mainkan batang kerasku di permukaan faraj isterku. "Abaangg masuk laaa, pleasseee.."rayu isterku. Aku hisap puting isteriku sambil menggosok kepala konekku ke kelentitnya, tapi tidak masuk dalam. "Sayang nak abang masukkan?" tanyaku. "Naakk.. sekaranggg pleassee" Isteriku menggoyangkan pantatnya, cuba memasukkan batangku, tapi aku tahan. "Dengan syarat, sayang kena setuju nak threesome" aku memancing lagi. "Okaaayy sayaangg, massukk saayangg" rayu isteriku. Aku tersenyum.

Aku memasukkan kepala konekku kedalam kemaluan isteriku yang basah. "Aaahh ttaappi dengann sssaappaa saayangg.."isteriku bertanya lagi. Wah, nampaknya isteriku serious. Aku semakin bersemangat. Batang ku meluncur masuk penuh. Aku berhenti, tidak menghenjut. "Sayang takde ke, mana-mana lelaki kat office yang sayang suka tengok?" tanyaku. Serentak dengan itu, aku terasa batangku diramas ketat oleh dinding kemaluan isteriku. "Ufff takde ssayaangg..Mana ada" isteriku menjawab, memalingkan wajahnya sambil matanya terpejam.

Aku dapat rasakan, soalanku ini terkena perangkapnya. "Iyeke ni sayangg..betul ke takde...takpe sayang, bagitahu la abang. Abang ok je. Mana tau, kita boleh threesome dengan dia" sambil itu, aku menarik batangku perlahan. Kemudian menjolok semula dengan laju. Tubuh isteriku terhentak ke atas, payudaranya terbuai. "Ahhhh! Ssayang jahatt" jerit isteriku.

Aku mesti korek rahsia isteriku. "Sapa nama dia sayang" tanyaku lalu menghisap puting isterku sambil menghenjut perlahan. "Ahhh..uhmmpp.." isteriku tidak menjawap. Matanya tertutup rapat. "Abang tak marah sayang, serious" sambil aku jilat leher isteriku. Isteriku memandang wajahku, dahinya berkerut keghairahan. "FF.. Faa..risss..ahhh unhh..Fa..riss ..ssaaayangg.." isteriku membuat pengakuan beraninya dalam penuh keghairahan. Aku semakin terangsang mendengar nama lelaki kesukaan isteriku. Faris. 

Skandal IsterikuWhere stories live. Discover now