Tanpa bicara, isteriku tunduk mengulum batang Faris. Faris mendongak kesedapan menutup matanya. Sambil itu, jari Faris menggosok-gosok kemaluan isteriku di sebalik blousenya. Kelihatan isteriku menjilat-jilat batang Faris, kemudian mengolom buah pelirnya. Kedengaran Faris mendesah. Aku akui, isteriku memang handal blow job. Aku sendiri tak tahan lama kalau isteriku BJ aku.
Tak lama kemudian, Faris memegang kepala isteriku lalu membisik pada isteriku. "No, tak boleh sayang, kita ringan-ringan je macam ni ok" kata isteriku. "Ok kalau macam tu, I nak gesel-gesel dari luar boleh tak? Pleassee" Faris merayu. Isteriku terdiam sebelum menjawab. "OK, dari luar je tau" kata isteriku. "OK luar je. Now, you pusing please sayang" pujuk Faris. Isteriku pun berpusing menghadap cermin.
Faris melurutkan seluarnya kebawah. Dia turut menarik panties isteriku kebawah. Tapi isteriku menahannya. Seluar dalamnya yang terlorot, menampakkan bontot putihnya. Faris kemudian berbaring di sebelah isteriku. Ruang dalam kereta MPVku agak luas mengizinkan mereka berzina dengan selesa. Faris menaikkan paha isteriku ke atas, lalu menyorong batangnya ke celah kemaluan isteriku. Buah pelirnya tersangkut di panties isteriku.
Kemudian Faris mula menyorong dan menarik batangnya. Tangan Faris meramas tetek isteriku, "Ahh..aahhh.fucck..sedapnyaa" erangan silih berganti antara Faris dan isteriku. Sekejap-sekejap, isteriku akan menoleh kebelakang dan mereka bercium mulut. Tak lama kemudian, aku lihat Faris berbisik ke telinga isteriku. Kelihatan isteriku mengangguk lemah.
Faris menghentikan dayungannya dan kelihatan tangannya membuka pipi bontot isteriku, sambil meng'adjust' batangnya. Kemudian dengan laju, dia menghentak batangnya kedalam. "Aaaahhh Faarisss oouuhhhh!!" isteriku menjerit, tangannya menggengam paha Faris. "Ahhh babyyy..ketatnya lubang youuu..sedaappnyaa..aahh" Faris pula mengerang. Sial betul. Kata tadi nak main luar je.
Setelah beberapa ketika, Faris sambung menghenjut batangnya. Kedua-dua insan ini saling mendesah penuh nafsu. Seketika kemudian isteriku menepuk paha Faris. Faris berhenti menghenjut. Kedengaran isteriku berkata sesuatu, tapi aku tak dengar. Kemudian, isteriku bangun, duduk atas badan Faris. Batang Faris masih di dalam kemaluannya. Dahi isteriku berkerut menahan nikmat.
Dengan perlahan, isteri menggelek punggungnya, kedepan kebelakang, kekiri kekanan. Wajah isteriku penuh bernafsu. Yang aku tak tahan adalah apabila, isteriku menatap kamera sambil tersenyum, tatkala tubuhnya turun naik menompa Faris. Isteriku seperti melihat ke arahku, kerana dia tahu, aku akan lihat rakaman dia dengan Faris. Ahh fuck! Sundal betul isteriku!
"Sayang..aahh..sayang i think i'm cumming sayang!" erang Faris. Isteriku terus berhenti menghenjut. "No, jangan pancut dalam please." isteriku berpaling. Faris menarik isteriku, membaringkan isteriku di sebelahnya. Faris meramas tetek isteriku lalu sambung menghenjut isteriku laju-laju. "Ahhh sayyyanngg...fucckk..sedapnya puki you sayaangg" jerit Faris. Isteriku juga mengerang dengan kuat. Aku rasa isteriku pancut lagi. Serentak itu, aku lihat Faris memeluk erat isteriku, manakala isteriku cuba menolak Faris daripada pancut di dalamnya.
Aku lihat air mani Faris bertaburan di celah paha dan bontot isteriku. Habis basah panties isteriku. Kemudian, dia sempat menjolok semula batangnya ke dalam faraj isteriku. Dijoloknya lubang isteriku laju-laju, dan kali ini, isteriku berserah tidak melawan, dan membiarkan sahaja. Faris mengerang kuat sepanjang dayungannya, sebelum dia berhenti setelah kepuasan.
Kedua-duanya kini terdiam. Faris masih lagi memeluk isteriku. Mereka tidak bergerak agak lama. Kemudiannya, Faris menarik keluar batangnya dan kemudian terbaring di kerusinya semula. Batang Faris terlentok atas perutnya. Walaupun telah lembik, batang Faris memang nampak besar.
-------------------------------
YOU ARE READING
Skandal Isteriku
RomanceAku selalu terbayang isteriku bermain dengan lelaki lain, lalu aku beri keizinan untuk isteriku skandal dengan lelaki lain.