Son konuşmalardan sonra odama eşyalarımı toplamaya çıktım. Özel ve ilk gün için birkaç eşya almam yeterliydi. Tuna bey evlerinde benim için bir oda yaptıklarını söylemişti. Aklıma takılan bir çok soru vardı ama bunları onların evine gittiğimizde sormaya karar verdim.
En sonunda eşyaları küçük de olsa bir valize değil küçük bir sırt çantasına yerleştirmeye karar verdim. Üstüme kalın kıyafetler almaya özen gösteriyordum ekstradan bir de ince uzun kollu bir body ile hırka aldım. Altıma da eşofman aldım. Teknolojik aletlerimi kablolarını da aldım. Son olarak cüzdanımı ve kulaklığımı yanıma aldığımda tamamdım. Yarın zaten tüm eşyalarımı yollardılar.
Yarı yıl tatiline yeni girmiştik sanırım en mutlu olduğum durum buydu. Okul birincisiydim duyduğum veya odaklandığım şeyleri unutmam zordu o yüzden ekstra çalışmama gerek kalmıyordu. Özel dersler yeterince tekrar oluyordu benim için. Evet milyonda bir denk gelen başarı bana denk gelmişti.
Fazla oyalanmadan üstümü değiştirip aşağı indim. Salona geçtiğimde bir şey yapmama gerek kalmadan ayaklanmıştılar. Benim canıma minnet zaten. Canım ailem gelip tek tek sarılmışlardı. Babam eğer onların lehine bir şey söylersem işimi bitirceğini söyledi. Hayatım boyunca aynı tehditleri duyuyordum ve artık beni okadar etkilemiyordu.
Hepsine (zorla) sarıldıktan sonra çıkmıştık. Kimse bir şey demiyordu. Gerçi muhatap olma gereği bile duymamış olabilirler toplam 3 arabaya bindik. Ben anne ve babalarıyla, tahminimce en büyükle en küçük ve iki numarayla üç numara yerleşmişti.
Yaklaşık 45 dakika sonra araba durduğunda şükür çektim. Aşağı inip eve baktığımda bizden daha varlıklı oldukları bariz bir şekilde belli oluyordu. Biyo annem sırtımdan hafif destek vererek beni ilerletmeye başladı. Aman ne güzel(!) Temastan nefret ettiğimi söylemişmiydim? İçeriye girdiğimizde yine sessiz bir şekilde salon olarak tahmin ettiğim yere gittik. Ve doğru tahmin ne bekliyorduysam.
Herkes bir köşeye oturduğunda Tuna bey konuşmaya başladı.
"Hera biliyorum senin için zor bir durum ailenden ayrılıp tanımadığın insanların arasına girdin ama ben birbirimize çabuk alışıcağımızı düşünüyorum. Senin gelmenle ailemiz sonunda tamamlandı. Benim adım Tuna, annen Damla. Babamın kurduğu aile şirketinde çalışıyoruz. Abilerin sırasıyla en büyük Mert 25, Alp 22, Berk 20 ve Ateş 18 yaşında. "
"Mert ve Alp bizim gibi aile şirketinde çalışmayı tercih ettiler. Berk Tıp okuyor. Ateş lise son sınıf sınava hazırlanıyor. Annen ve ben işaret dili biliyoruz rahat olabilirsin."
Derin bir nefes alıp ellerimi kaldırdım. "Tuna bey dediğiniz gibi zor bir sürece girdim ve hayatımın en büyük şokunu yaşamış olabilirim. Birbirimize alışmak dışında ekstra bir seçenek olarak birbirimizi görmezden gelebiliriz benim gibi biriyle uğraşmak zorunda değilsiniz."
Damla hanım"Seninle neden uğraşmak zorundaymışız gibi düşünüyorsun kızım? Biz seninle hayatımıza devam etmek istiyoruz bizim için her ne kadar inanmasan da önemlisin. Zamanla bunu sende anlıycaksın ben inanıyorum. Geç oldu ama olsun ailemize hoş geldin Hera'm. Aklına takılan soruların hepsini yanıtlıycaz merak etme."
"Teşekkür ederim Damla hanım ama kendimi çok iyi hissetmiyorum. Yatabileceğim bir oda gösterebilirmisiniz?"
"Ateş kardeşini odasına götürür müsün annecim?"
Ateş cevap verme gereği duymadan ayaklanmıştı. Bende peşinden ayaklandım ve peşinden ilerledim. Ev giriş katla birlikte toplam 3 kattı. "Bu katta salon, yemek odası, mutfak ve ortak tuvalet var ihtiyacın olduğunda odana kadar gitmene gerek yok. Tuvaletin karşısındaki kapıdan bodruma iniyoruz bodrumda kendi çapımızda küçük bir spor salonu yaptık."Üst kata çıktık."Bu katta annemlerin Mert ve Alp abimlerin odası var."En üst kata çıktık "Bu katta da senin benim ve Berk abimin odası var. Her katta bir tane misafir odası var zaten."
Cebimden telefonumu çıkarıp notlara girdim"'Evi anlattığın için teşekkür ederim."
"Rica ederim ben gidiyim sende dinlen akşam yemeğine gelir uyandırırız seni." Bir şey dememi beklemeden gittiğinde önünde durduğum odaya girdim. Etrafı detaylı inceleme gereği duymadan yatağa geçtim. Gözlerimi kapatıp sakin bir uykuya dalmayı diledim.
_______________________________________________
Eveet bir bölümün daha sonuna geldik. Oy vermeyi unutmuyorsunuzz. Kitap hakkında fikirlerinizi yazarsanız beni çok mutlu edersiniz. Kitabı yazış şeklimi geliştirmek için yazıyorum o yüzden fikirleriniz benim için önemli. Bunuda söylediğime göre ben kaçar :)
Bir günde iki bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ YALAN (Gerçek Ailem)
Short StoryHayatta kalmak için sesinden mahrum kalan zeki bir kız. Aslında ailesinin gerçek ailesi olmadığını ve hayatını karartmaya, onu kukla gibi yönetmeye çalışan insanlara karşı elinde bir güç olursa ne olur? Elimden geldiğince klasik gerçek aile kurgular...