Etrafı kontrol edip kuytu bir köşeye geçtim. Abim durumu biliyordu ve bu yüzden aramalarını azaltıcağını söylemişti. Önemli bir durum olmasa aramazdı ve sormam gereken önemli bir detay öğrenmiştim ki bu yüzden arıyordu büyük ihtimalle.
Akay: Gece kızı aklındaki soruları cevaplamak için aradım. Olanları öğrendiğini biliyorum.
Abim beni gerçekten tanıyan nadir insanlardandı. O ailenin çocuğu değildi. Tanışmamız ise benim için en güzel tesadüftü. Çoğu insan çaresiz anında ona uzanan bir yardımla kurtulduğunda o yardıma mucize derdi. Bana göre öyle değildi, mucizeler can yakardı bunu en iyi ben bilirdim.
Akay: Senmişsin gibi görünerek ufak bir işimi hallettim. Bundan sonra o ailenle ilgilenmemem için bir sebep kalmadı. Ne yapıp edip biyolojik ailenin benimle bağlantın olduğunu gizlemen gerekiyor güzelim. Deniz senin yanına yolladım. Yakında karşına çıkar. Senin bir açıklama yapmana gerek kalmadan ailene güzel bir hikaye anlatır o orasını dert etme. En ufak telefon etmende yanında biteceğinden emin olabilirsin. Bu arada senin biyolojikler şu an senin bilgilerine erişmeye çalışıyorlar. burunlarının dibinde ama ihtimal dahilinde bile görmüyorlar seni. Canını sıkma ve kendine iyi bak Gece kızı yakında görüşücez.
Ve telefon kapanır. Her zamanki gibi. Kafamda bin türlü plan vardı ama bu evdeyken pek mümkün değildi. Her tarafımda mafya bozuntuları vardı. E benimde onlardan aşağı kalır yanım yoktu hatta hepsinden daha üstündüm. Beni gören yoktu. Sesimi duyan yoktu. Haliyle gizlenip yaralı bir kız rolüne girmem zor olmuyordu. Yaralıydım evet kabuk bağlamadan başka bir yara açılıyordu ama onları geri planda bırakmayı öğrenmiştim. Öğretmişlerdi.
Bahçede dolaşırken arka tarafta havuzu gördüm. Arka tarafında kalan hamağa oturup hafifçe sallanmaya başladım. Birazdan kontrol etmek için etrafa bakınmaya başlardılar. Sonuç olarak hala onlar için büyük bir tehlikeydim. Belli etmemeye çalışsalar da fazla gerginlerdi.
Bunu garip karşılamıyordum sonuç olarak çok fazla düşmanları vardı ve yeraltında kim oldukları biliniyordu. Sadece yüzleri ve internette yazan kadar bilgiye erişebiliyorlardı gerçi. Bizim kadar olmasa da gelişmiş bir sistemleri vardı. Neyse.
Hamağa uzanıp gözlerimi kapattım. Sadece sesleri dinlemek bünyemi rahatlatıyordu. Bu seslerin içine sertçe açılan bir bahçe kapısı ve bağırış sesleri de eklendiğinde tepkisiz kalmıştım. Ateşin hamakta yatıyor işte demesiyle bağırış sesleri birden kesilmişti. Uyuma rolünü çok güzel yapardım hayatımda tanıdığım en dikkatli kişi bile benim uyuma numaramı anlayamıyordu. Sanki çok derin bir uykudaymışım gibi takılmaya devam etmiştim. Bu sırada bana doğru gelirken konuşmaya başlamıştılar.
Alp: Ben hala dikkatimizi dağıtıp işimizi bitirmeye çalıştıklarını düşünüyorum. Deponun patlatılması ve kızın ortaya çıkma anı çok yakın zamanda gerçekleşti.
Berk: Kızın gözündeki acıları görmediniz mi ailesi haber bile vermemiş DNA testini. Neler çektirdiler kıza kim bilir.
Ateş: Siz böyle birbirinizi yemeye devam edin. Ben kardeşimi odasına götürüyorum hava bu aralar güzel olsa da üşür.
Ve Ateşin beni kaldırmasıyla uzaklaşmaya başlaması bir oldu. Onlar hala benim aslında kim olabileceğimi tartışırken ben sanki sarsıntıya uyanmışım süsü vererek gözlerimi açtım. Ateş bunu fark edip 'Uyu güzelim odana götürüyorum seni bir şey yok' demesiyle başımı onaylarcasına sallayıp başımı göğsüne koymuştum geri.
Ateş Keskin ailesinde mafyalığa en az bulaşan kişiydi. Aslında içlerinden en acımasız Ateşti ama kendisine yapılan bir yanlış olmadığı sürece ortalarda görünmezdi. Benim amacım bu aileye zarar vermek değildi. Bana bir yanlışları olmamıştı ama Karanlık Şeytan a ufakta olsa bir yanlışları olmuştu ve belli ki bu yanlışlar devam edicekti.
Ateş beni yatağıma yatırıp alnımdan öptükten sonra sessizce odadan ayrılmıştı. Yaklaşık beş dakika sonra ayaklanıp kapıyı kilitledim. Telefonumu elime alıp Deniz'e mesaj yazmaya başladım.
Hera: Bu gece evdekilerin hepsinin uyuduğuna emin olduktan sonra Fenice (Anka) olarak kapıya bir uyarı notu bırak. Evden uzaklaştıktan sonra kapıya biraz ateş esip dikkat çeksen yeter. Hem korku hem de güven vermem lazım.
Deniz: Oldu bil kendine dikkat et yeter.
Hera: Beni merak etme başımın çağresine bakarım.
____________________________________________________________
Bir bölümün daha sonuna geldik. Olaylar biraz karışıcak.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ YALAN (Gerçek Ailem)
Short StoryHayatta kalmak için sesinden mahrum kalan zeki bir kız. Aslında ailesinin gerçek ailesi olmadığını ve hayatını karartmaya, onu kukla gibi yönetmeye çalışan insanlara karşı elinde bir güç olursa ne olur? Elimden geldiğince klasik gerçek aile kurgular...