▪︎ tutsak tutkular ▪︎

2.8K 97 14
                                    

Alaz'ın kendisine yaklaşan bedeniyle nefesini tuttu Asi. Bedeniyle arasındaki mesafe sıfırlandığında ikisininde aynı anda gözleri kapandı. Asi'nin dudaklarına minik bir öpücük kondurup geri çekilen Alaz'ın elleri yavaşça yavaş Asi'nin beline kaymaya başladı. Asi aylar sonra hissettiği dudaklarla içindeki tutku yeniden açığa çıkmıştı..

"Devam edebilir miyim?" dediğinde an gözleri buluştu. "Et de.. Lütfen."

Alaz'ın sesi öylesine arzulu çıkıyordu ki etme demesi mümkün değil gibiydi. Tuttuğu nefesini bırakarak zar zor konuştu.

"Et-" cümlesini bitirmesine izin bile vermeden dudaklarına yapışan Alaz'a aynı istekle karşılık verdi ve bir anda geri çekildi. "me.." demesiyle Alaz'ın belindeki kollarının hafifçe gevşediğini hissetti.

Alaz'ın gözlerine baktığında gizlemeye çalıştığı arzuyu anında fark etmişti. Bu kez Asi hiç düşünmeden Alaz'ın dudaklarına yapıştığında Alaz'ın elleri hiç vakit kaybetmeden kızın belinden bacaklarına doğru indi ve çevik bir hareketle Asi'yi kucağına aldı. Alaz kucağında Asi'yle birlikte yürüyerek sırtını kapıya yasladı. İkisi de aylardır ayrı kalmanın getirdiği açlıkla birbirlerinin dudaklarını talan ediyorlardı. Asi'nin elleri Alaz'ın boynunda dolaşmaya başladığında Asi Alaz'ın dudaklarından ayrılmadan odanın kapısını kilitledi. Zar zor dudakları ayrıldığında Alaz ellerini Asi'nin yüzünde gezdirdi. Gözleri aynı kendi gözleri gibi alev alev yanıyordu. Kendini tutamayarak gülümsedi ve nefesini toparlayarak konuşmaya başladı.

"Ama böyle bakmaya devam edersen, duramayacağım." dedi nefes nefese.

Asi Alaz'ın belindeki bacaklarını iyice sıklaştırarak onu kendisine bastırdı. "Durmanı istemiyorum." dedi Asi cesaretle. Alaz onun bu hareketiyle tekrar dudaklarına kapandı ve ezbere bildiği anahtara dokunarak odanın ışığını kapattı. Şimdi odayı sadece yatağının başındaki abajurdan yayılan loş ışık aydınlatıyordu. Asi'nin sırtını kapıdan ayırarak onu yatağa götürmeye başladı. Dudakları bir an olsun ayrılmıyordu. Asi'nin elleri Alaz'ın yüzünde geziniyor, Alaz'ın elleriyse kızın bacaklarını sarmalıyordu. Yatağa geldiklerinde Alaz kızın sırtını yumuşak yatağa bıraktı. Üzerine eğilirken elleri Asi'nin üzerindeki eşofmanının lastiğine gitti, Asi bi anda nefesini tutttuğunda Alaz gözlerini onun gözlerine sabitledi. Tereddüt ettiğini görüyordu, tereddütüne rağmen onu ne kadar istediğini de. Elleri kızın yüzünü buldu ve konuşmaya başladı.

"Tamam.." derken parmakları yanağında gezindi. "Sakin ol güzelim, zaten sen isteme-" diyecekken Asi sözünü kesti.

"İstemiyorum değil Alaz, sadece.. " dediğinde onu anlamasını ister gibi gözlerine baktı sadece. Henüz araları yeni düzelmişti. Hala konuşmadıkları şeyler vardı. Özellikle yılbaşı gecesi.. Alaz'ın hiçbir şey anlatmadan kapısına dayanması, sabah tek bir notla çekip gitmesi.. Bunların hepsinin açıklamasını Alaz'dan duyması gerekiyordu.  Belki de duysa şuan olan çekincesi çoktan yok olup gidecekti.  Alaz yavaşça kafasını salladı ve saçlarını kulağının arkasına sıkıştırarak konuştu.

"Tamam o zaman.." diyerek elini yeniden eşofmanın lastiklerine indirdi. "Eğer istersen.. Bizde seni rahatlatmanın başka yolunu buluruz."

Asi'nin dudakları aralandığında ona bakan gözler dudaklarına indi. Alaz'ın dili dudaklarında gezinirken Asi tuttuğu nefesini bırakarak elini ensesine sabitledi.

Alaz bunu bir onay olarak algıladı ve  üzerindeki eşofmanını bacaklarından sıyırarak çıkardı. Daha sonra ayağa kalkarak yatağın diğer tarafına doğru yürümeye başladığında Asi onun bu hareketlerini anlamlandırmaya çalışıyordu.

"Ne yapıyorsun?" dediğinde Alaz yatağın yan tarafına oturdu ve Asi'nin sırtını göğsüne doğru çekti.

"Anladın bence.. Ha güzelim.." derken ellerini açıkta kalan karnında gezdirmeye başladığı an Asi ne yapacağını anlamıştı. Cevap vermedi ama devam etmesini istediğini belli edercesine sırtını göğsüne yasladı. "İşte böyle.."

Alaz'ın parmakları Asi'nin kasılıp gevşeyen karnında daireler çiziyor, avcunun içini bastırarak onu iyice delirtiyordu. Asi kafasını kaldırarak Alaz'ın omzuna yasladığında aldığı nefesler sıklaşmaya başlamıştı. Alaz'ın eli yavaşça iç çamaşırından içeri kaydı ve ıslaklığıyla buluştu. Asi'nin ağzından ufak bir inleme kaçtığında Alaz diğer eliyle ağzını kapattı ve kulağına doğru eğilerek konuşmaya başladı.

"Şş, yalnız değiliz. Biliyorsun değil mi?" dediğinde Asi yutkunarak başını salladı.

Alaz'ın eli daha derinlere inmeye başladıkça Asi'nin kasılmaları artmaya başladı. Parmakları öyle çıldırtıcı bir şekilde hareket ediyordu ki, Asi odaya çığlığını bırakmamak için zor duruyordu. Bir eli Alaz'ın kadınlığını okşayan elinin bileğini kavradığında göz göze geldiler.

"Durayım mı, söyle.." Alaz'ın fısıltılı sesi Asi'nin karnının bir kez daha karıncalanmasına neden olmuştu. Nefesi asla düzene girmiyordu. Sorusuna cevap vermek için ağzını açmıştı ki Alaz bir parmağını içine göndermesiyle ağzından çıkan şey cümlesi değil, odayı dolduran inlemesi oldu.

"Ah.. Alaz, evet.." Bilinci kapanmak üzere kurduğu cümleyle Alaz kafasını kendisine çevirerek öpmeye başladı. Bir yandan da içindeki parmağını hareket ettirerek Asi'yi iyice delirtiyordu. Alaz üst dudağını kavramasıyla Asi onun alt dudağını ısırdı.

"Şu hallerin.. Gerçekten.." diyen Alaz Asi'yi hoyratça öpmeye devam ediyordu. Bir eli Asi'in boynuna arkadan dolanmış şekilde öpüşmeye devam ediyorken bir parmağını daha içeri göndermesiyle Asi Alaz'ın ağzına doğru bir inleme bıraktı. Kasılmaları giderek artıyordu bu da Alaz'ın hareketlerini kısıtlıyordu. Asi yavaş yavaş sona geldiğini hissederken Alaz'ın parmakları bir anda durdu. Asi gözlerini açıp ona baktığında terden alnı ıpıslak olmuş halini gördü.

"Ne istediğini söyle." cümlesi Asi'yi sinirlendirmişti.
  "Alaz.. Alaz.."

İnlemeleri yüzünden cümle bile kuramıyordu.

"Hadi, ne istediğini söyle de rahatlamana izin vereyim." Asi bu kez kendisini Alaz'ın eline doğru ittirdi.

"Devam etmeni.. lütfen devam et.." dediğinde resmen altında kıvranıyordu. 

"Bu kadar mı yani?" derken parmaklarını iyice kadınlığına doğru bastırdı.

"Se- ahh! Seni istiyorum." Alaz duyduğu cümleyle ağzından çıkan iniltisini kızın kulaklarına bırakırken parmaklarını yeniden hareket ettirmeye başladı. Asi de kendisini Alaz'a doğru ittirmekten vazgeçmiyordu. Alaz parmaklarını en derinine indirerek hareketlerini durdurdu.

"Alaz.." Asi adını sayıklamaya devam ederken başını omzuna iyice bastırdı ve hareketlerini durdurmaya çalıştı. Vücudu kasılıp gevşemeye başladığında son bir inlemeyle kendini Alaz'ın parmaklarına bıraktı. Alaz hissettiği ıslaklıkla gülümsedi ve yavaşça parmaklarını içinden çıkardı. İkisi de nefeslerini düzene sokmaya çalışırken Asi zar zor konuşmaya başladı.

"Beni delirteceksin, gerçekten.." dediğinde kasılmaları hala devam ediyordu. Alaz kızın boynuna derin bir öpücük bıraktı. "Sen beni çoktan delirttin."

karşı koymak imkansız | AsLaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin