Asıl Plan başladı

1 1 0
                                    

    Ece gözlerini hastanede açtığında karşısında Umut ve doktor vardı. Doktor bayılmanın üzüntü be stresten olduğunu söyleyip gitmişti. Ece'yi vip odaya almıştılar. Umut Ece 'nin uyandığın görüp hemen yanına geldi. Ece'yi alnından öpüp ona aşkını itiraf etti. Ece sevinmişti ama üzgündü. Keşke bunların hiçbiri olmasaydı diyip geçiriyordu içinden. Sıra şimdi Ece'deydi. Evet mi hayır mı? Umut ona öyle bir bakıyordu ki sanki hayır dese kendini camdan atacaktı. Aslında bu Ece'nin işine yarardı ama evet diyip geçiştirdi. Ama en büyük soru Umut onun gerçek kimliğini öğrendi mi?

Hemen kalkıp hasta dosyasına baktı ama ismi Selin Arca yazıyordu sevinmişti. Umut şaşkın gözlerle ona bakıyordu. Ece'nin bir cevap vermesi gerekiyordu. " Sebebi neymiş bayılmamın ona baktım aşkım." Hem kendisini hemde onu rahatlatan kelimeydi "aşkım" .

Umut sevinçle neden bayıldığını anlattı. Ece taburcu olduktan sonra biraz onu evinde misafir etti Ece. Kapı açılınca ilk Umut girdi. Ayakkabılarını çıkartıp kendini koltuğa attı. Ardından içeriye Ece girdi. Aynı Umut'un yaptığı kendide yaptı. Sonra Umut'a bakıp onu izledi. Umut da Ece'yi izledi. Öyle bi beş on dk geçirdikten sonra onları kendilerine getiren Umut'un telefonuna gelen bildirimdi. Ece artık bildirimlerden nefret ediyordu. Umut hemen cebinden telefonu çıkardı ve gelen bildirime baktı ve önemsiz olduğunu fark etti. Ece hemen ayağa kalkıp mutfağa ilerledi. Dolaptan içki şişelerini çıkartıp salona gitti.

Bir bardağı doldurup Umut'a verdi diğer bardağı doldurdu ve kafasına dikledi. Umut uyarsana önemsemedi. Kendine bir şişe daha doldurdu ve yine aynı şekilde yine kafasına diklerken üzerine döktüğünü fark etti. Hemen odasına gidip değiştirdi tam kapıyı açıcakken Umut'un geldiğini gördü. Ece'nin yatağına uzandı ve Ece'yi yanına çağırdı. Hiç düşünmeden yanına yattı. Birbirlerine sarılıp uyudular bugün ikisi içinde yorucu bir gündü. Bir anlığına uyandığında gece olduğunu anladı ama hala Umut yanındaydı. Umut uyurken o kadar masumdu ki onu nasıl öldürecekti. Tekrar uykuya daldı.

07:55
Yarın sabah ilk uyanan Umut olmuştu. Onu görünce resmen büyüleniyordu. Uyandırası yoktu çünkü uyurken çok güzel olduğunu düşünüyordu. Onunla olduğundan beri hayatı dahada güzelleşmişti . Ece'nin saçını okşayıp"İyi ki varsın Selin sen olmasan ben ne yapardım." Mırıldanıyordu. Ece bir anda üşenip uyanmıştı. Göz göze geldiler. Birbirlerine sonsuza kadar böyle bakmak istiyorlardı.

   Taki o aramaya kadar...

Umut hemen salona gidip telefona baktı onu arayan Ali Sundur'du ,tabii ki Ece kimin aradığını bilmiyordu. Umut telaşlı telaşlı bir şeyler anlattığını duyabiliyordu sadece. Umut duydukları karşısında donup kalmıştı. Elinden telefon düşü vermişti.

                      Umarım sevmişsinizdir.       6 bölümde görüşürüz❤️

İstemsiz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin