Ece'yi kaçıran adamları gördüklerinde ikiside şok olmuşlardı. Adamlar yavaş yavaş yanlarına yaklaşıyorlardı Umut'un kulağına biri "Bizi takip edin" demişti. Adamlar önlerinde Ece ve Umut arkalarındaydı. Onlar ilerlerken kaçma planı yapmışlardı Umut ile Ece. Aniden yaya geçidinden koşarak kaçtılar.
Adamlar hiç bir şey anlamamışlardı. Ece ile Umut koşmaya devam ediyorlardı. Adamlardan biri arkasına baktığında onların olmadığını görüp diğerlerine haber vermişti. Hepsi arkalarına bakmıştı ve gittiklerine emin olmuşlardı. Biri onları görüp diğerlerine söyledi. Hepsi koşmaya başladılar.
Ve sonunda yakalamışlardı. İkisininde kollarından tutup arabaya binmişlerdi. Bir saat sonra eski bir yere gelmişlerdi. İkisini sandalyeye oturtup. Bağlamışlardı. Onlara son itiraflarını söylemeleri söyledi ikiside ağlıyordu. İlk itiraf Ece'den gelmişti" Sana asansörde kaldığımızdan beri aşığım demişti. Ve sonra Umut söylemişti. " Ben seni aldattım bu zamana kadar." Dedi Ece ne yapacağını bilmiyordu. Ve sonra Ece ona bakarak:
- Ne!
- Üzgünüm ama ben senden daha aşığım ona.
- Hayır ama biz birbirimizi çok sevdik.
- Ben iki kişiyi sevdim.
- Bunu bana yapamazsın.
- Yaptım bile.
- Sen tam bi ...
Derken Umut'u vurmuşlardı. Ece "Ona az bile biraz daha sıkın." Dedi ve iki el daha sıktılar.Sıra Ece'deydi. Ece gözünü kapatmıştı ve ölmeyi bekliyordu ve 3 el silah sesi duyuldu...
Adamlar olay yerinden koşarak uzaklaştılar. Aramalardan biri farklı bir numara ile ambulans'ı aradı sonra bilgiyi verip kapattı. Ali Sundur'u aradı işin hal olduğunu söyledi ve kapattı. Ambulans gelip ikisinide hastaneye götürdüler ama ikiside kurtarılamamıştı.
Ve kitap bitti. Sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemsiz aşk
Storie breviEce onlardan intikam almak içim Umut'u kendine aşık eder peki ya kendine aşık edebilecek mi? Kitapta silah argo kelime olabilir.