Kazadan 4 saat sonraUmut'u odaya aldılar ama Ece ise yoğun bakımdaydı. Umut uyanıp hemen Ece'nin yanına gitmek istedi ama hemşireler durdurmuştu. Ece'nin durumu kritikti ama Umut'a söylememişlerdi. Umut ona bir sürü şey anlatacaktı. Artık aşklarını istedikleri gibi yaşayacaklardı ama Ece yaşayabilirse.
Umut tek kalmıştı gizlice çıkıp danışmana Ece'nin nerde olduğunu sormuştu. Umut hemen nerde olduğunu öğrenip koşar adımlarla gidiyordu. Canı acıyordu ama takmıyordu. Hiç bir şey Ece kadar önemli değildi onun için.
Ece'nin yanına gittikten sonra Kapıdan hemşirenin çıktığını gördü hemen nası olduğunu sordu. Asıl gerçeği şimdi öğrenmişti. Umut daha fazla göz yaşlarını tutamamıştı. Hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Ali kantinden gelip Umut'un odasına girmişti ama Umut'un odada olmadığını görünce hemen ilk aklına gelen yoğun bakıma gitti. Tahmin ettiği gibi oradaydı. Hemen yanına gidip onu odasına götürmeye çalıştı ama götürememişti. Umut Ali'ye daha mesafeliydi çünkü Ali onun gerçek babası değildi.
Umut zar zor odaya alıp sakinleştirmek için de serum takmışlardı. Ece ise gözlerini açmıştı ama tekrar bi sıkıntı çıkmasın diye uyutmuşlardı. Umut uyandığında hemen Ece'yi sordu. Durumu anlattıktan sonra Umut biraz daha rahatlamıştı.
1 hafta sonra
Ece yoğun bakımdan çıkmış odaya almışlardı. Biraz daha iyiydi. Umut ise turp gibi olmuş taburcu olmuştu ve Ece'nin başında beklemeye başlamıştı. Ece'nin başından ayrılmıyordu. Ece'yle her gün sohbet ediyordu. Artık ona bütün gerçekleri anlatması gerekiyordu:
- Aşkım ben sana bir şeyler anlatmam lazım.
- Ne anlatacaksın aşkım söyle hadi.
- Şimdi şöyle ben senin planını biliyorum kaza yaptığım gün öğrendim.
- Şey o zaman ayrılalım diyeceksin herhalde.
- Hayır senle beraber intikamını alıcam çünkü Ali benim annemle babamı öldürdü ve sonrada beni kendi sahiplendi.
- Ne bu gerçek olamaz.
- İşte bunu bana bizim senle kaza yaptığımız gün anlattı. Seni öldürmeye çalışan adamlara bu planı kendi sunmuş. Bana da seni kaçırdıkları zaman söyledi.
- Olsun artık beraberiz.
Diye konuştular ve tam Umut bir şey diyecekken doktor içeri girip Ece'nin taburcu olabileceğini söyledi. İkisi de bu duruma sevinmişti. Umut eşyalarını alıp çıkış işlemlerini yaptılar.Umut bu sefer taksi çağırmıştı. Taksiye binip bir otele gittiler. Ece ne olduğunu anlamamıştı ona soran gözlerle bakıyordu. " Ali benim babam olmadığını öğrendiğimde her şeyi üzerimden aldı. Sadece bi miktar para kaldı. Çalışıp her şeyi halledicem merak etme." Ece tamam dedi ve bir oda tuttular. Odaya girip yerleşmeye başladılar.
Dışarıda biraz yürüyüş yapmak için aşağıya inip sahile yöneldiler ve karşılarında onları gördüler...
Bölüm sonu🫶🏻❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemsiz aşk
Historia CortaEce onlardan intikam almak içim Umut'u kendine aşık eder peki ya kendine aşık edebilecek mi? Kitapta silah argo kelime olabilir.