Hatalar ve Aşk

2 1 0
                                    

Ece evine gittiğinde artık anlamıştı ona aşık olduğunu ona bunu nasıl yapacaktı. Onu nası öldürecekti. Onun ilk aşkıydı Umut.
Umut ise artık tam olarak aşık olmuştu.Umut mutluydu. Ece ona yapılanları asla unutmayacaktı. Yarın tatildi o yüzden içi rahattı çünkü o onu gördüğünde acı çekiyordu.

Yarın sabah Ece ağlayarak güneşi sabahladı. Çünkü bu dünyada onu seven tek bir kişi bile kalmamıştı. Umut ise heyecanlıydı.Umut hemen eline telefonu aldı ve Ece'yi aradı:
- Alo Ece.
    - Efendim Umut bey.
  - Ee müsait misin?
   - Yani sayılır ne olduki?
  - Bir yemek yiyelim dışarda olmaz mı?
  - Şey bilemedim ki şimdi.
   - Tamam bunu evet olarak kabul ediyorum. Saat 10 alıyorum seni.
- Tamamdır efendim.
- Bana sadece Umut de.
- Peki.
Umut telefonu kapatmak hiç istemiyordu onun sesini hep duymak istiyordu. Ece kapatan taraf oldu. Ece bunu ona nası yapacağını düşünüyordu.
 

08:45

      Kombinini hazırlayıp ilk makyajını yaptı yarım saatini almıştı. Sonra pembe  bir elbise giydi. Saçını hafif düzleştirip zamanın gelmesini bekledi.

  09:59

  Ece hem heyecanlı hemde üzgündü. Umut'un aramasını bekledi ve aradı:

  - Alo Umut
- E şey hazırsan in ben geldim.
-Tamam.

Hemen ayakkabılarını giyip. Çantasını taktı ve anahtarını alıp çıktı. Asansöre tam binerken aklına dün geldi. Merdivenlerle inmeye karar verdi. İndiğinde spor kırmızı bir araba gördü. Umut tekti şoförü yoktu. Hemen arabayı bindi ve gittiler. Ece nereye gideceklerini çok merak ediyordu ama sormadı.

  Geldiklerinde çok huzurlu bir mekana gelmişlerdi. İçeride kimse yoktu. Arabadan indikten sonra Ece'nin başı dönmeye başlamıştı hemen arabaya tutunup hemen kendini sağlama almıştı. Bu halini Umut görünce telaşlanıp hemen yanına gitti hastaneye gidebileceklerini söyledi ama Ece kabul etmedi.

İçeri girdikten sonra bir masaya oturdular:

- Şey neden burda tek biz varız?
- Çünkü sana önemli bir şey söyleyeceğim. Ve tek olmamız daha iyidir.
- Peki o zaman.
- Ne yemek istersin?
- Diyetteyim o yüzden sadece bir tane salata istiyorum.
-Bence böyle çok güzelsin diyete gerek yok.
Bir anlığını birbirlerine bakıp dondular garsonun gelmesiyle ikiside kendine geldiler. Umut siparişleri verip. Beklemeye başladılar.

  Yemeklerini yiyip. Umut sesini düzeltmek için öksürdükten sonra konuya girmek istedi ama Ece böldü. Tuvaletin yerini sormuştu oda cevap verdi. Ayağa kalktığında başı dönüp bayılmıştı.


               Bölüm sonu umarım seversiniz ❤️

İstemsiz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin