•°•°2-fark etmek°•°•

65 6 17
                                    

Wendy'nin sesiyle irkildim. Ancak ses kendime gelmemi sağladı. Kafamı kapıya doğru çevirdim.

"Bir dakika bekle"

Ayağa kalktım ve üzerimi düzelttim. Makyaj masasından alnıma baktım.
İz yoktu. Mükemmel.

•••

Wendy bana yemek masasına kadar eşlik etti ve daha sonra gitti. Bende 'babamı' beklemeye başladım. Her saniye daha da geriliyordum. Bir kaç saniye bir kaç saat gibi gelmişti ama en azından en sonunda gelmişti.

Babam sandalyesine oturdu ve yemeğiyle uğraşırken bana sordu

DÜK "Beraber yemek yemeyeli uzun zaman olmuştu. Neden böyle bir karar verdin, Eira?"

Eira. Diye tekrarladım kendi kendime. Benim ismim Eira. Sahte bile olsa sıcak bir gülümseme takındım.

EİRA "Sadece daha fazla yalnız olamayacağıma karar verdim. Yoksa benimle yemek istemiyor musunuz?"

Ona 'dük' dememiştim çünkü yakınlık seviyemizi ölçmem lazımdı.

Çok yakın olmadığımız belli olsa bile belki yakınızdır.

DÜK "Anladım"

Tepkisiz suratıyla konuşmuştu. Onu tanımasam bile söylediklerime sevindiğini söyleyebilirim. Belki de bu onun kızı olduğum içindir?

Biraz zaman geçti. İkimizde tek kelime dahi etmedik. Odada hizmetli yoktu çünkü 'babam' rahatsız oluyordu.

Herneyse bu sessizliğe rağmen babamın bana değer verdiğini anlayabilmiştim. Duygularını okumak beklediğimden kolaydı. O telaşlıydı ve benimle konuşmaya çalışıyordu. Ancak cesur değildi. Sonunda ben sessizliği bozmaya karar verdim.

EİRA "Babacığım. Bu gün günlerden ne biliyor musun?"

Babam biraz duraksadı. Daha fazla telaşlandı ve elinde ki çatal, bıçağı masaya koydu.

DÜK "20 Egissh"

Diye mırıldandı. Egissh?

EİRA "eee?"

Şükürler olsun ki Eira'nın babası yani 'yeni babam' Eira'yı yani beni seviyordu. Bu sayede tarihle ilgili bilgiler alabilirim.

DÜK "20 Egissh 245"

Tekrar mırıldandı.

DÜK "Doğum günün değil, ilk konuştuğun gün değil, emeklemeye başladığın gün değil..."

Kendi kendine mırıldanıyordu. Bu tatlıydı. Eira çok şanslıydı.

EİRA "Doğum günüm değil mi?"

DÜK "Evet, eminim. Sen 13 Eira'da doğdun. Yılın 13. yani son ayı."

Edindiğim yeni bilgilerle tebessüm ettim.

EİRA "sadece unuttun mu merak ettim"

Saçma bir bahaneydi ama dük bunu saçma bulmayacaktır. Aksine bunu yapmam gereken bir şey olarak bile görebilir.

Yemeğimize devam ederken edindiğim bilgileri kendi kendime tekrarladım.

Bir yılda 13 ay var. İsmim Eira doğduğum aydan geliyor yani aylar burada önemli bir role sahip olabilir. Eira ve Agishh gibi burada ki ayların isimleri farklı. Ben dükalığın -muhtemelen- tek varisiyim. Annem onunla konuşamayacağım bir konumda. Babam tarafından seviliyorum. Bana hizmet eden sadece 3 hizmetçi var...

Bir kaç saniye duraksadım. Çok fazla bilgi var gibi hissetmiş olsam bile çok azlardı. Yine de bu bilgiler bana bir şey hatırlatmıştı. Kontrol etmeliydim.

EİRA "Baba sence tahtı kim devralıcak?"

Bir anda etraf soğumaya başladı. Hatta kapı ve pencerelerin kenarları donmaya başladı. Babam gergindi.

DÜK "Bir veliaht prens varken bu tarz konular konuşmak hoş.karşılanmayabilir. Yani lütfen kızım bir dahakine önceden bana haber ver ki pencereler ve kapıları dondurabileyim. Bu sayede kimse bizi duymadan konuşabiliriz."

Gülümsedim.

EİRA "Haklısın baba."

Artık her şeyden emindim. Burası kesinlikle okuduğum roman ile aynı evrende geçtiği için onun önerdiği reverse harem romanıydı ve bende romanda ki kötü kadın Eira Burton'dum. Dük Burton'un biricik kızı. İmparatorlukta ay varislerinden biri.

Ay varisleri doğduğu aya göre belirli güçler kazan kişilerdir. Anne veya babadan gelir. Sadece bir kişi miras alabilir. Varisi olman gereken ayda doğmazsan kesinlikle varis olamazsın. Mesela Eira ayı kar güçlerine sahiptir. Karı kontrol edebilirler. Daha bir çok şey yapabilirler.

Eira'da sıradan kötüler gibi ölümle biten bir sona ulaşıyor. Bu son benim için tatlı bir son olsa bile Eira'nın aksine nefret ettiğim birinden kurtulabilirim. Yani bu sona ulaşıcağıma inanmıyorum.

Kendime verilen yeni hayatı istemiş olmasam bile kabullendim. Eminim bir sebebi vardır. Onun burada olması gibi. Yani sanırım yaşayacağım. Yaşayacak, gücümü ve zenginliğimi arttıracağım. Bu sayede o benimle mutlu olup lüks hayatın tadını çıkarabilir. Ancak ilk önce onun da bu dünyada olup olmadığını öğrenmem gerekiyor.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•

İkinci bölümde bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir.

Önce ki bölümden kısaydı ama buradan sonra olaylar daha fazla gelişmeye başlayacak ve harem üyelerimizin ilkiyle tanışmaya gideceğiz. Yani burada bitirmenin daha mantıklı olabiliceğine karar verdim.

Ayrıca medyaya dükün nasıl göründüğü ile ilgili hayal kurmanıza yardımcı olmak için fotoğraf ekledim!

Tabii çizim yeteneğim o kadar iyi değil o yüzden pinterestten aldım ve bir kaç çizgi ekledim😅

Her neyse umarım beğenmişsinizdir!
Diğer bölümde görüşürüz :)))

Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin