EİRA "O zaman hazır ol çünkü yakında bana bağlılık yemini ediceksin."
•••
Saat 11.38 ve ben hâlâ dışarıdayım. Malikanenin bahçesindeyim.
Eugene bana ay varisleri hakkında olan bütün bilgilerini anlattı... Sonuç olarak buradayım.
...
EUGENE "Güçler sahibini korumak için bahşedilmiş şeyler. Yani kişi tehlikede olduğunda, çaresiz hissettiğinde kısacası bu tarz durumlarda ortaya çıkıyor.Geçmişte güçlerini en geç gösteren ay varislerinin hepsi 'belki de varis o değildir' tarzında söylentiler yayılmaya başlayınca. İnsanlar hayal kırıklığını gizlememeye başlayınca güçlerini göstermeyi başarmış.
Bu konuyu kendimde doğrulayabilirim. Bizzat test ettim."
...'Test ettim' dedi. Yani Eugene bunu araştırdığında Cameron düşesinin oğlu olduğunu biliyordu yada şüpheleniyordu.
Her neyse tabii ki o yöne takılmadım. Bir dükün kızı nasıl çaresiz hisseder? Nasıl tehlikeye girer? Kılıç ustalığı öğrenerek.
Ama lanet olsun ki reflekslerim çok iyi! Kılıç tutmayı bilmesem bile hiç bir kılıç bana dokunamadı.
Belki de yaralanırsam babam onları kovar diye korkmuşlardır. Ancak beni çalıştıran kişi Jaxon'du yani dükalığın şovalyelerinin başı.
En iyi şovalyemiz.
Babama sadece bir kaç basit duruş öğrenmek istediğimi söyledim bu sayede tekrar kılıç ustalığı öğrenmek zorunda kalmam.
Babam bir şey demeyecektir ancak şovalyeler arasında dedikodu olur.
Babamda benim hakkımda dedikodu yaptıklarını duyarsa onları kovar.
Ancak dükalık şovalyeleri yetenek açısından İmparatorlukta ilk üçe girer. Böyle kişiler bulmak oldukça zordur. Ayrıca şovalyeler yetenekleri haricinde oldukça sadıktır. Aralarında konuşabilirler ancak bilgi sızdırmazlar. Aralarında konuştuklarında bile sadece olaydan haberi olan kişilerle konuşur. Yeni birine olaydan bahsetmezler.
Yani onları kaybetmek mantıklı değil.
Bu arada bu bilgileri bu hafta kendim öğrendim. Bilerek onları test ettim. Dedikodu yapmayı seviyor gibiler ancak bir yabancıyla yapmazlar. Ben konuşma dediğimde de konuşmazlar.
...
Sonuç olarak şuanda kılıç sallıyorum.Ancak herkes gitti ve tek başıma çalışıyorum.
Muhtemelen bunun güçlerimi kazanmam için bir yararı olmaz ancak ben Jaxon ile çalışırken benim üzerime fazla gittiği benim bir varis olarak kılıç kullanmakta iyi olmayacağımı söylediler. Cinsiyetçi bir yaklaşım olmadığı için mutlu mu olmalıyım bilemiyorum ancak bana 'yapamazsın' dediler.
Sinir bozucu.
Her neyse bende bu nedenle boş yere kılıç sallıyorum.
...
Bir kaç dakika sonra sonunda saatlerdir soluksuz yaptığım hareketler için bedenimin isyanını hissetmeye başladım.Dizlerim artık ayakta kalamayacağımı göstermeye çalışıyor, titriyordu. Kılıcı tutan ellerimse sürekli kılıcı düşürüyordu.
Önceki hayatımda bu bu kadar hızlı olmazdı.
Sadece beş saat oldu. Ancak bedenim şimdiden ayakta kalmaktan vazgeçti.
Bedenim yere yığılmadan önce ben yere yattım. Saçlarım hâlâ sabah Adeline'nın yaptığı gibiydi.
Ancak üzerimde elbise yerine binicilik kıyafetleri vardı.
Şovalyeler gibi giyiniceğim rahat pantalonlarım yoktu yani en mantıklısı buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!
FantasyEira Burton gözlerini yeniden açmıştı... Ancak bu sefer farklı bir hafızayla. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° Dikkat! •Kitap argo içerir! •Kitapta ölüm ve intihar geçer! Çok fazla olmamaları için çabalasam bile ne olur ne olmaz...